[elektro-etc] [elektro] eloerzet

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Tue Jul 17 15:43:10 CEST 2012


a pincejeben egy szekreny mogott :-)
Vajk


________________________________
 From: Acs Gabor <levlista at e8e.eu>
To: elektro-etc at tesla.hu 
Sent: Tuesday, 17 July 2012, 15:17
Subject: Re: [elektro-etc] [elektro] eloerzet
 
Vagy ha ki volt függesztve a kőbányai polghiv. folyosóján.


Gábor


2012.07.17. 14:03 keltezéssel, charles hoss írta:
> Ha volt jelolve , vagy utikonyvekbol tudhatott rola , esetleg megjelent az
> aznap reggeli kozlonyben , akkor tudnia kellett rola - kutya kotelessege
> megtanulni , tudni fejbol es keszsegszinten alkalmazni - elvegre a
> kamionozas nem csak a gaz taposasarol szol :)
> Ismeros erveles?
>
> Bye
> Dexter
> 2012.07.16. 11:45, "Acs Gabor"<levlista at e8e.eu>  ezt írta:
>
>> De ha volt jelölve fél órával azelőtt?
>>
>>
>> Gábor
>>
>>
>> 2012.07.16. 10:43 keltezéssel, Kovács József írta:
>>> Pontosan!
>>> A szabványos űrszelvényben semmi nem lehet jelölés nélkül!
>>>
>>> Ha, mégis van, akkor az út kezelője a hülye...
>>> és így perelhető is miatta kár esetén.
>>>
>>>
>>> KJ
>>>
>>> 2012.07.16. 10:32 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>> de, de lehet alacsonyan sem fert volna at alatta.
>>>>
>>>> meg mindez szerintem tok mindegy. van az ut felett egy akadaly, ami
>> alacsonyabban van mint a szabvany ut urszelveny. akkor azt az akadalyt
>> tablaval jelezni kell es kesz. meg az is lehet, hogy szepen messzirol
>> latta, de mivel jelolve nem volt, feltetelezte hogy kelloen magasan van,
>> mint minden mas jeloletlen tabla, csohid, tavvezetek es hasonlo.
>>>> vajk
>>>>
>>>>
>>>> ________________________________
>>>>     From: Acs Gabor<levlista at e8e.eu>
>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 10:29
>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>
>>>> Nem arról volt szó, hogy magasabbra állította a buszt, miután átment a
>>>> híd (aluljáró?) alatt?
>>>>
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>>
>>>> 2012.07.16. 10:00 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>> a korlatozo kapu 20cm-el alacsonyabb mint a hid, ahogy itt irtak.
>> akkor a minimum lenne, hogy legyen hozza kiteve ujabb korlatozo/veszelyt
>> jelzo tabla.
>>>>> vajk
>>>>>
>>>>>
>>>>> ________________________________
>>>>>       From: Arpad<kando777 at gmail.com>
>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:52
>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>
>>>>> Minek lépcsősre? Nem értem mi a problémátok vele.
>>>>> A sofőr hibázott, akkor ne már a technikát okoljuk.
>>>>> Mondom, aki a híd előtt átfért, annak a híd után is át kell férnie. És
>> nem
>>>>> kötelező erre menni, pont ezért van mellette a Gyömrői út, hogy ki
>> tudja
>>>>> kerülni. Ha meg valaki olyan hülye, hát meg is érdemli...
>>>>>
>>>>> Á
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2012. július 16. 9:49 vajk fekete írta,<halaloszto at yahoo.co.uk>:
>>>>>
>>>>>> azert volt a hid utan, mert olyan keskeny az ut, hogy nem lehetett
>> olyan
>>>>>> cuccot csinalni, ami csak az ut egyik oldalan van. Persze lehetett
>> volna
>>>>>> lepcsosre csinalni, csak senkinek nem jutott eszebe.
>>>>>>
>>>>>> vajk
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> ________________________________
>>>>>>        From: Ferenc Kiss<ferenc.kiss at firewall.hu>
>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:44
>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>
>>>>>> Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>> Szerintem meg azt, aki belehajt.
>>>>>>> Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti
>>>>>> beférjen,
>>>>>> az
>>>>>>> ami.
>>>>>>> Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki
>> lehet
>>>>>>> hajtani a Shell kútnál.
>>>>>>> Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a híd
>>>>>>> tervezőjét.
>>>>>>>
>>>>>>> Árpi
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta,<ferenc.kiss at firewall.hu>:
>>>>>>>
>>>>>>>> Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az aluljáró és
>> a
>>>>>>>> vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene börtönbe
>>>>>>>> csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította vissza
>> a
>>>>>>> párját.
>>>>>>>>> -----Original Message-----
>>>>>>>>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu]
>> On
>>>>>>>> Behalf Of
>>>>>>>>> Acs Gabor
>>>>>>>>> Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
>>>>>>>>> irányból a bejárat)?
>>>>>>>>> Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár attól ő
>>>>>>>>> még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
>>>>>>>>> jelzett a
>>>>>>>> kapu.
>>>>>>>>> Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja
>> menet
>>>>>>>> közben a
>>>>>>>>> futóművét.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen
>> sraffozással,
>>>>>>>>> vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van,
>>>>>>>>> ahol nem,
>>>>>>>> ezért
>>>>>>>>> nem is számítasz rá.
>>>>>>>>> Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
>>>>>>>>> feloldó
>>>>>>>> táblája
>>>>>>>>> (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
>>>>>>>>> volna
>>>>>>>> tartania
>>>>>>>>> a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
>>>>>>>>> lehet
>>>>>>>> hajtani
>>>>>>>>> a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után
>> lenne,
>>>>>>>> megúszta
>>>>>>>>> volna a büntetést.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Gábor
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>>>>>>> na ez alapjan ujra elolvasva:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a tablat.
>>>>>>>>> leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro alatt.
>>>>>>>> atfert,
>>>>>>>>> megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
>>>>>>>> akadalyon.
>>>>>>>>> es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
>>>>>>>>> hanem
>>>>>>>> fix.
>>>>>>>>> megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak mivel
>>>>>>>>> nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
>>>>>>>>> kaput
>>>>>>>> csinalni.
>>>>>>>>>> a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
>>>>>>>>>> hatra,
>>>>>>>> es a
>>>>>>>>> teto leesett.
>>>>>>>>>> vajk
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> ________________________________
>>>>>>>>>>         From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
>>>>>>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>>>>>>> Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
>>>>>>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
>>>>>>>>>>> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
>>>>>>>>>>> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
>>>>>> mult.
>>>>>>>>>> Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>> http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof
>>>>>>>>>> or-
>>>>>>>>> bunteteset/114593/
>>>>>>>>>> Ed
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>>             elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro-etc mailing list