[elektro-etc] Astra G vizpumpa
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Jul 9 13:03:00 CEST 2012
Ha koszos a radiator , akkor alapjaraton , kis terhelesnel all a vizhofok
mint a covek ( az output limitalt, de ez a korlat nem tunik fel amig nincs
megfelelo terheles) ha a termosztat hulye , akkor hidegen is tud jarni , de
a teljesitmeny novelesevel nagyjabol linearisan no a hofok is .
Az hogy nagy terhelesnel szabadonengedve mi tortenik , nem biztos hogy
diagnosztikus erteku : a femben benne van az energia - ha lecsokkented a
hutes keringeset , akkor normal hogy megugrik a hofok. Igy szoktak
autopalyan kinyirni a verdakat.
Nekem is a termosztat es a szivattyu a gyanum , mert kicsit melegen jart ,
de szaz felett jo volt , klimaval szaz felett jo volt , a megfelelo hofokon
bekapcsolt a hutoventillator - csak varosi cirkalasban volt baja , de akkor
akar alapjaraton is , mikozben a vizszint normalis , stabil. Egyebkent
elvezem hogy a hibajel mar 120 foknal beugrik , nem forralja meg , igy mar
akkor kiszurhato a hiba amikor meg nem kezdi megolni a hengerfejet.
Kivancsi lennek ra hogy ki volt az az idiota iso droid manager aki tiz eve
az olajnyomas , most pedig a vizhofok muszert is szamuzte az autokbol . Ha
nem lenne bluetooth obdII adapter es a torque a telefonomon , akkor
fogalmam se lenne a dologrol. Elmehetnek a szervizbe hogy "vilagitott a
piros lampa a muszerfalooon" eleg szoke lenne...
Bye
Dexter
2012.07.09. 12:36, "Kaczmarek Edvard" <edk-eletc at babakezek.hu> ezt írta:
More information about the Elektro-etc
mailing list