[elektro-etc] Astra G vizpumpa
potyo
potyo.ada at gmail.com
Mon Jul 9 13:00:46 CEST 2012
2012. július 9. 12:47 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:
> potyo wrote:
>
>> Olyan már előfordult a világtörténelemben, hogy a nem belevaló
>> hűtőfolyadék feloldotta a vízpumpa lapátjait, szóval termosztátot meg
>> kellene nézni első körben, aztán pumpa. Hidegebb időben is állandóan
>> megy a ventilátor?
>>
>
>
> ebben az autoban barmi lehet,
> de a venti egyszeruen csak a magas homerseklet miatt megy.
>
> vizpumpa kiszereles nelkul nem lehet behatarolni valamilyen emelt
> fordulaton vizaramlasmeressel?
> mikor a termosztat ugyis kiugrik.
>
Szinte biztos lehetne, kérdés, hol találnál erről infót, hogy adott
fordulaton mennyi víznek kellene átmennie?
>
> Menetkozben felmerult bennem az utszelen kidobni belole a termosztatot.
>
Álló helyzetben kidobod, hűtőt letakarod kartonnal és amikor az üzemi
hőmérséklet közelébe kerül, akkor elveszed a kartont. Ha lehűlik, akkor a
pumpa szállít eleget, csak a termosztát fogja meg.
De szerintem egyszerűbb egy kávéfőzőben megnézni, hogy a termosztát
nyílik-e normálisan, mert mostani autókon nem mindig egyszerű a
termosztátot kiszedni, és ha nem muszáj, akkor inkább csak egyszer csinálja
az ember, mint kétszer.
> Persze az uzemi hofoktartomany tetejen uzemeles lehet hogy sporol is :)
> es igy is a motor lesz a legpopecebb az autoban, mire utoleri a vegzete.
> [evi kb. 3000-4000km]
More information about the Elektro-etc
mailing list