[elektro-etc] Összefoglaló... > Leves

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Jan 14 12:00:17 CET 2012


azt hiszem karbamid .
a tatra erte el hagyomanyos dizelekkel a normat ezzel a trukkel .
zsenialis , de ha markanevet adsz hozza es logot , akkor maris
szazszoros aron arulhatjak - igy gazdasagtalanna teve - a dolog megint
a profitrol szol , nem a kornyezetvedelemrol . ha a kornyezet is
szamitana , akkor alighanem lennenek utolag felszerelheto rendszerek -
hiszen ehhez nem kell nagyon speci technika - a tatra fapadon hozta
ossze :)

bye
dexter


2012/1/14 Fekete Róbert <frobi at harden.hu>:
> előbb utóbb ez is egy lépés lesz sztem, már mint a vizbefröcsi, vannak
> gyártók asszem TATA-ról olvastam hogy valami plusz tartály van a teherautón
> amit időnként tölteni kell és így érik el az euro xx et
> katalizátor nélkül
>
> szóval a cucc működőképes, csak a mezei user aki megtankolni sem tudja az
> otoját tuti nem fog erre odafigyelni, max ha az autó olyankor nem hajlandó
> csak perkettővel gyorsulni
>
> 2012-01-14 11:47 keltezéssel, charles hoss írta:
>>
>> nem lehet kiepiteni erre egy uj infrastrukturat .
>> vizet mindenhova ?
>> kutakat az ut szelere ?
>>
>> :)
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> Fekete Róbert<frobi at harden.hu>  írta (2012. január 14. 11:27):
>>>
>>> meg persze nagyobb teljesítmény kivétnél ( ami nem tudjuk az adott
>>> motornál
>>> hol kezdődik) a plusz hűtés is plusz üzemanyag befecskendezéssel megy
>>>
>>> pl jópofa lenne a vízbefecskendezést elterjeszteni csökkenne a káros
>>> anyag
>>> kibocsájtás és kevesebb üza is fogyna, persze cserébe kötelezően fel
>>> kellene
>>> tölteni a víztartályt is
>>>
>>> 2012-01-14 11:08 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>>
>>>>
>>>> hivatalosan azert mert kihul az egester es leall a katalizator .
>>>>
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>> Balázs Bámer<bamerbalazs at gmail.com>    írta (2012. január 14. 10:59):
>>>>>
>>>>>
>>>>> Szervusz Arnold!
>>>>>
>>>>>
>>>>>> Inkabb co2 dogivel, azt tudja kezelni a termeszet, volt 4.x milliard
>>>>>> eve
>>>>>> ra...erre epul.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Nem tudja, legalábbis nem 300 év alatt. 300 millió alatt persze simán
>>>>> megy neki.
>>>>>
>>>>>> A gond inkabb a tomegnovekedes szvsz. Egyre nehezebbek a kocsik.emiatt
>>>>>> is tobbet esznek. +motorfek uzemben is befecskendez + szuro hegyek is
>>>>>> persze.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Komolyan befecskendez motorfék üzemben? Minek? autógyáraknak is van
>>>>> olajrészvényük?
>>>>>
>>>>> szia: Balázs
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list