[elektro-etc] [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Jan 11 11:24:42 CET 2012
a potkerek azert nem fer belul ebben, mert a csomtarto aljaban ulesek vannak. mas kerdes, hogy kb minden pug-ban kivul van, ami nem 7szemelyes, abban is.
az kulon vicc volt, amig rajottem, hogy ugye kinyitom a 7-es ulest, hogy hozzaferjek a leeresztohoz, de csak felig szabad kinyitni, kulonben a tamlajatol nem forog el a kulcs amivel eresztem lefele...
az utastervilagitasban az volt a poen, hogy a jobboldali rossz, a baloldali jo. de ezt meg tudtak csinalni a szervizben.
vajk
________________________________
From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Wednesday, 11 January 2012, 9:45
Subject: Re: [elektro-etc] [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. január 11. 9:28):
> de itt nem ilyenekrol van szo.
>
> ami konkretan rossz:
> - az egyik utastervilagitast nem lehet jaro motornal felkapcsolni. amig nyomod a gombot vilagit, de ha elengeded elalszik. ha leallitod a motort, akkor mukszik jol.
"biztonsagos" - ahogy VF is irta , nalunk okosabbak dontottek igy -
amikor megreklamaltam hogy a 1993-as chevy-n miert tud menni a fenyre
sotetedo muszefalvilagitas , erosodo tompitott stb .
> - nem villan, nem jelez semmivel zaraskor. igy a kattanas hangjabol kell megtippeld hogy sikerult-e bezarni.
igen , ismeros . ritka szar dolog .
> - 15000km-nel fektarcsa es betet csere, mert tiszta hullam volt az egesz. nem tortent vele semmi durva manover
a veszfek asszisztens oromei . tulszervoztak , megszuntettek a
terhelesfigyelest , megszuntettek az elso-hatso fekero eloszlasi
hanyadost es rabiztak az egeszet az ABS , ESP-re .
> ami inkonzisztens, ertelmetlen
> - a bekapcs pozicioban marado, de kikapcsolt hatso torlo
nyomogombbal nem lenne baj . valtokapcsolot nyomogomb helyere szerelni : fail :)
> - az automata ablaktorlo bekapcsolasa egy "nyomogomb" (lefele a kar, de visszaugrik, es torol is egyet), igy gyujtas le utan mindig ujra be kell kapcsolni. utanna mar automata. ha jeg van az erzekelon, es torol pedig ertelmetlen, akkor ugy lehet deaktivalni, hogy kar fel (erre torol egyet, pedig pont azt akarom hogy ne toroljon), kar le.
> - az egermozin alapvetoen statikus layout van, balrol ora, fent statusz, jobbfelso sarok homerseklet, jobb alul valaszthato. de az uzenetek "ablak"ban jelennek meg, idovel maguktol tunnek el, es az ablak beletakar mindenbe. tehat beulsz, beinditod a motort, indulnal, es ralesel az orara, hogy mikor indultal, mennyi idod van, es pont oda van irva, hogy vigyazz hideg van, vagy hogy kezifek kiengedve, vagy hasonlo.
sporoltak a kijelzo mereten . bentley-nel irtak le hogy szep nagy
kijelzo van , de korben a soft gombok feliratai elveszik a teruletet .
> - a beepitett telefon kihangositot hagyjuk. peldanak legyen eleg annyi, hogy ugy kell letenni, hogy menu, telefon, hivas kezelese, letesz.
:) ez az amit annak idejen a bmw menurendszererol is irtam . a menu
kevesebb gomb , de sokkal tobb odafigyeles , terheles :)
a goldwing kormanykapcsoloja olyan mintha az ursiklot kezelne az ember
- de mindennek megvan a gombja . a bmw lt-n meg egy jatek tetris mire
elered a radiot .
> - elektromosan kapcsolhato a gyerekzar, de csak raadott gyujtasnal. tehat ha megerkeztel, leallitottad a motort, es kiderul hogy a hatul ulok nem tudnak kiszallni, akkor vagy kiengeded oket korbesetalva, vagy kulcs, gyujtas vissza...
ennek akar ertelme is lehetne - de alig van .
> - a potkerek alul kivul van, de belul a csomagtarto alatti csavarral lehet leengedni. a csomagtarto a +2 ules miatt osztott, kulon lehet a baloldal aljat felnyitni, meg a jobboldal aljat felnyitni. a leereszto csavar, es a toldorud ami kell hozza, a jobboldali uregben van. a kerekkulcs a baloldaliban. (pedig jobboldalt is elferne boven, csak akkor balrol nem lenne haszna annak a kis ficaknak)
ezt en sem ertem .
ha ki kell pakoljak mindent azert a szar csavarert es a szerszamokert
, akkor miert nem lehet bent a potkerek ? aramvonalasabb lenne a kocsi
alja , nem kene ala befekudni ha kereket akarok cserelni .
> - 15 perc mulva allo motornal az auto aramtalanit. barmit csinalsz. ha radiot akarsz hallgatni a parkoloban, jaratni kell a motort. nem tudod a radiot visszakapcsolni.
ezt a butabbak azert tudjak kezelni :) de azt hiszem azzal fugg ossze
hogy a radio a can buszon van , az pedig megeszi az akkut es nem
zarhato le a rendszer ugy hogy csak a radio menjen - ami a
kormanykapcsolo miatt van .
gombok - can vezerlo - keves drot - can vezerlo - radio .
> - a fenti aramtalanitas kereteben minden feny is kialszik. nem lehet az autot utszelen ugy otthagyni, hogy egjen rajta valami. ugyanezert ha vaksotetben nyolcadrendu uton ejjel utszelen kereket cserelsz (allo motorral ugye), akkor egyszer csak kurva sotet lesz, es bizhatsz benne hogy nem megy beled senki, mire ujra fenyt csinalsz. kiveszed sebessegbol (pedig az nem hatrany a kerekcserehez, beinditod, es szerelsz tovabb.
ez konkretan azt hiszem a muszaki alkalmassagot teszi semmisse .
a helyeztjelzo , vilagitas fixen kapcsolhato kene legyen .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list