[elektro-etc] [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Jan 11 09:28:56 CET 2012


de itt nem ilyenekrol van szo. 

ami konkretan rossz:
 - az egyik utastervilagitast nem lehet jaro motornal felkapcsolni. amig nyomod a gombot vilagit, de ha elengeded elalszik. ha leallitod a motort, akkor mukszik jol.
 - nem villan, nem jelez semmivel zaraskor. igy a kattanas hangjabol kell megtippeld hogy sikerult-e bezarni.
 - 15000km-nel fektarcsa es betet csere, mert tiszta hullam volt az egesz. nem tortent vele semmi durva manover

ami inkonzisztens, ertelmetlen
 - a bekapcs pozicioban marado, de kikapcsolt hatso torlo
 - az automata ablaktorlo bekapcsolasa egy "nyomogomb" (lefele a kar, de visszaugrik, es torol is egyet), igy gyujtas le utan mindig ujra be kell kapcsolni. utanna mar automata. ha jeg van az erzekelon, es torol pedig ertelmetlen, akkor ugy lehet deaktivalni, hogy kar fel (erre torol egyet, pedig pont azt akarom hogy ne toroljon), kar le. 
 - az egermozin alapvetoen statikus layout van, balrol ora, fent statusz, jobbfelso sarok homerseklet, jobb alul valaszthato. de az uzenetek "ablak"ban jelennek meg, idovel maguktol tunnek el, es az ablak beletakar mindenbe. tehat beulsz, beinditod a motort, indulnal, es ralesel az orara, hogy mikor indultal, mennyi idod van, es pont oda van irva, hogy vigyazz hideg van, vagy hogy kezifek kiengedve, vagy hasonlo. 
 - a beepitett telefon kihangositot hagyjuk. peldanak legyen eleg annyi, hogy ugy kell letenni, hogy menu, telefon, hivas kezelese, letesz.
 - elektromosan kapcsolhato a gyerekzar, de csak raadott gyujtasnal. tehat ha megerkeztel, leallitottad a motort, es kiderul hogy a hatul ulok nem tudnak kiszallni, akkor vagy kiengeded oket korbesetalva, vagy kulcs, gyujtas vissza...
 - a potkerek alul kivul van, de belul a csomagtarto alatti csavarral lehet leengedni. a csomagtarto a +2 ules miatt osztott, kulon lehet a baloldal aljat felnyitni, meg a jobboldal aljat felnyitni. a leereszto csavar, es a toldorud ami kell hozza, a jobboldali uregben van. a kerekkulcs a baloldaliban. (pedig jobboldalt is elferne boven, csak akkor balrol nem lenne haszna annak a kis ficaknak)
 - 15 perc mulva allo motornal az auto aramtalanit. barmit csinalsz. ha radiot akarsz hallgatni a parkoloban, jaratni kell a motort. nem tudod a radiot visszakapcsolni. 
 - a fenti aramtalanitas kereteben minden feny is kialszik. nem lehet az autot utszelen ugy otthagyni, hogy egjen rajta valami. ugyanezert ha vaksotetben nyolcadrendu uton ejjel utszelen kereket cserelsz (allo motorral ugye), akkor egyszer csak kurva sotet lesz, es bizhatsz benne hogy nem megy beled senki, mire ujra fenyt csinalsz. kiveszed sebessegbol (pedig az nem hatrany a kerekcserehez, beinditod, es szerelsz tovabb.

vajk

vajk

________________________________
 From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu 
Sent: Tuesday, 10 January 2012, 22:28
Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
 
vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. január 10. 22:06):
> egy 7-8millios autot hadd ne kelljen mar megjavitani
>
> vajk

hat , ennyiert sem tudja kitalalni a gyarto hogy en mit szeretek .
pl legyen allandoan bekapcsolva a vilagitas , legyen-e alapbol
bekapcsolva a radio , tiz fok alatt ulesfutes automatikusan stb .
a tobbi ergonomiai elszurast nem siman kivasalhatnak - de nem tudjak .
a scudo II-on gondolom januar vegere meg tudjak csinalni vegre hogy
mukodjon a fenyvalto , vilagitaskapcsolo ... de lehet hogy nem .

bye
dexter

>
>
> ________________________________
>  From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 21:40
> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>
> nekem nem lenne kifogasom ezek ellen ha utolag javithatoak lennenek .
>
> bye
> dexter
>
>
> vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. január 10. 21:22):
>> Te vagy az emberem!!!
>>
>> Mondd mar el, de komolyan, hogy hogyan gondoltak ezt a hatso ablaktorlot ergonomiailag? Mert ugye egy kapcsolo, aminek mechanikailag van bekapcsolt meg kikapcsolt allasa. De ha leveszem a gyujtast, akkor kikapcsolja megis a torlot. Igy ha esoben rohangaszok a varosban, minden beuleskor ujra be kell kapcsoljam. De ugye elotte ki kell kapcsoljam, mert bar nem torol, a kapcsolo a bekapcsolt allasban van.
>>
>> En vagyok a maximalista az user interfaceekkel kapcsolatban, vagy tenyleg ennyire atgondolatlan az egesz?
>>
>> 10 ev ford utan nagyon inkonzisztens, szeteso, logikatlan nekem az egesz. nem untatlak, de van meg egy jopar ilyen siramom.
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>>  From: SZIGETI Szabolcs <szigi at ik.bme.hu>
>> To: elektro at tesla.hu
>> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 16:04
>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs  rendszerek
>>
>> Hali!
>>
>> Én csak 10 éve nyomok francia kocsikat, de Vajknak igaza van. A hátsó
>> ablaktörlő lehet olyan rövid időre bekapcsolni, hogy nem csinál semmit De ez
>> tényleg egy gyors fordítás ki-be a kapcsolón csak. Nekem is feltűnt, de
>> mondjuk nem zavaró számomra, nyugis gyerek vagyok :-)
>>
>> Szabolcs
>>
>>
>> ----- Eredeti üzenet -----
>> From: Karoly Kovacs
>> Sent: Tuesday, January 10, 2012 2:27 PM
>> To: elektro at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>
>> Nekem kb. 18 eve csak francia autoim vannak, Peugeot-ok es Citroen-ek
>> (ami elektronyos szempontbol ugyanaz), es meg egyiknel sem volt bajom a
>> hatso ablaktorlovel.
>> Lehet, hogy a tieddel van a baj. Ugy ertem, hogy nem azert, mert
>> "francia", ahogy Potyo oly epesen altalanosott, hanem mert az az egy
>> peldany hibas (kapcsolo vagy akarmi mas azon az aramkoron, esetleg rossz
>> kontakt - ki tudja?).
>>
>> Karoly
>>
>>
>>> a pozsoban ha csak egyet akarok torolni a hatso ablaktorlovel, akkor egy
>>> tekerovel kell be-ki kapcsolni. treniroznom kell magamat hogy be-var-ki,
>>> mert ha a szokott tempomban morzezok rajta egyet, akkor nem tortenik
>>> semmi.
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>>   From: Hofferek Attila<hofi at soka.co.hu>
>>> To: elektro at tesla.hu
>>> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 13:38
>>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs  rendszerek
>>>
>>> 2012.01.10. 13:29 keltezéssel, Andras Huszti írta:
>>>> Tehat a prioritaskezeles mint featuret lenyegeben eddig nem
>>>> tudtam igenybe venni. Sot, az a tapasztalatom van, hogy ahol ezzel
>>>> kezdenek el probalkozni az alatalaban zatonyra fut, mert kiderul, hogy
>>>> nincsenek csodak ha egyiket eheztetik a masik javara, akkor az
>>>> eheztettel lesznek bajok. Elobb vagy utobb egy buffer megtelik es kesz.
>>>
>>> Nekem kivaloan bevalt az a strategia, hogy az UI alacsonyabb prioritasu
>>> a tobbinel. A felhasznalo ugyis nyomja vagy fel masodpercig a gombot,
>>> az meg, hogy par millisecundummal kesobb jelenik meg a gombnyomas
>>> eredmenye, nem valtoztatja a felhasznaloi elmenyt.
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro-etc mailing list