[elektro-etc] akku elektrolit hőmérséklete ? Re: AccuCell kerdes?

potyo potyo.ada at gmail.com
Sat Feb 25 18:30:47 CET 2012


Ez szerintem nem teljesen igaz. Sok autóban a bal első lámpa mögött van az
akku, ott meg simán éri a menetszél. Bár érdekes lenne egy mérés, hogy egy
hosszabb út után hogyan áll az akku hőmérséklete. Illetve hogyan áll egy
szobahőmérsékleten ugyanannyi ideig 14V-on tartott akku hőmérséklete.

2012. február 25. 18:19 cst írta, <maguspr at freemail.hu>:

>
> az alábbi ismertetőrész alapján felmerült a gondolat, hogy egy polakban,
> zaporozsecben
> nem lett túlfűtött az akku, mivel a motortérbe sem tettük be, a mai
> kasznikban miért nem lehetett
> motortéren kívül elhelyezni az akkukat ?  vagy kib..sból forraltják
> szándékosan a motortérben ?
> -------------------
> BOSCH S4 és S5 Silver akkumulátorok ismertetője
>
> A mai zárt elhelyezésű motorok igen nagy hőterhelést rónak az
> akkumulátorokra. Míg 20 évvel ezelőtt a motortérben ritkán ment a
> hőmérséklet 50°C fölé, ma nem ritka a 100°C vagy ennél magasabb hőmérséklet
> sem. A Bosch Silver technológia alkalmazása jelentősen csökkenti a magas hő
> által okozott korróziót, és jelentősen megnöveli az akkumulátorok
> élettartamát.
> ----------------
> az " innovatív ezüstötvözet " mennyi % ezüstöt tartalmazhat :-) ?
>
> mert mondjuk a PB gázpalackban az "innovatív magnézium" 1% :-)
> (  AlMg1Si1 ) és  az "innovatív szilícium" is 1% :-)
>
>
> -----Original Message-----
> From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>
>
> celszeruen meg lehetne merni az akku homersekletet az aljan at . ha
> hoszigetelem az alatta levo reszt , akkor a szenzor eleg jol koveti
> majd az elektrolit homersekletet .
>
>


More information about the Elektro-etc mailing list