[elektro-etc] A válságban....
cst
maguspr at freemail.hu
Thu Feb 23 13:04:16 CET 2012
egy orvosi szaklapban, egy nagyon bennelevő írta a cikket ( LAM
2004;14(4):238-40. )
~~~~~~~~~~~
A konszenzus elérése viszonylag könynyű, ha meg se hívják azokat, akik netán
nem értenének egyet a „konszenzuson alapuló” ajánlással. Erre különösen
akkor van lehetőség, ha a gyógyszergyár egyik vezető szakembere maga
szervezi az ilyen konferenciákat...
http://www.lam.hu/folyoiratok/lam/0404/1.htm
~~~~~~~~~~~~
ugyanez gyártó által megrendelt tudományosnak látszó (szak)cikkeket
lobogtató
fogpasztáról, wctisztító 99,9%-os baktériumölő szarokról, bifiduszról,
böfiduszról,
"zabálj mégtöbbet, és egy sárga pasztilla megoldja, ne tartóztassad meg
magad"
reklámokról is
-----Original Message-----
From: Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu <elektro-etc at tesla.hu>
Date: 2012. február 23. 11:55
Subject: Re: [elektro-etc] A válságban....
>Kedvencem a TV-reklám, ahol pl. az új szempillaspirál 35%-kal
>valamilyenebb (dúsabb? göndörebb? hosszabb?) szempillát eredményezett.
>Apró betűvel pedig a képernyő alján, hogy 12 fős teszt alapján. Már
>ezeket az adatokat nehéz értelmeznem, hogy egy rúzs, vagy hajfesték
>valahány százalékkal valamilyenebb, de hogy egy nagyonsok milliós
>kampány mellé nem fér el egy olyan felmérés, amit rendesen meg is
>alapoznak, és nem csak az irodában az a pár liba kipróbálja és mond
>valamit?!
>
>De szögletes zárójel többnyire van ezekben a reklámokban, az olyan
>tudományos.
>
More information about the Elektro-etc
mailing list