[elektro-etc] Sebességmérés módszer változás
Xorn
toth.endre at gmail.com
Thu Feb 9 13:22:47 CET 2012
2012/2/9 Ökrös Miklós <mokros at freemail.hu>:
> Nem egészen tiszta számomra a dolog, hogy ez miért is van így. Egy okot
> tudok elképzelni, hogy a videós rendszernél a távolban (bőven a rendszám
> leolvasási távolságon kívül) sebességet mér (a lézer képes rá), majd
> folyamatosan a képben tartva a járművet addig folytatja a felvételt, amíg
> olvasható rendszámot nem kap. Fotónál ez ugye nem működik, a kamera egy
Igy van. Viszont a korrekt bizonyításhoz a teljes videofolyamot őrizni
kellett, amit most online nem lehet beküldeni a központba, mert nincs
elég sávszélesség.
> irányba, állványról bámul, ha lát valamit, ami eléggé gyorsan mozog,
> fényképez egyet és kész.
Jaja.
> Jól sejtem, hogy ez méginkább a terepszínű sünök irányába tolja el a
> helyzetet? Érdemes lesz az autót felszerszámozni, mivel így, emberi
> irányítás nélkül a kritikus, fotózás szempontjából veszélyes szakasz egészen
> rövid lesz, viszont akkor, ha nincs elektronikus védelmed, tuti a csekk.
Jól látod. Ha megvan a korai előrejelzés, hiába látták, hogy szakad
fel mögötted az aszfalt, úgy jössz, ha a fényképezős szakaszon már a
megengedett tempóval mentél.
> A gyorshajtás-nem gyorshajtás vitától tekintsünk el, pusztán a mérési elv
> megváltoztatásának okán és várható következményein agyalok!
Várható következmények:
- Lézerblokkolós megoldások népszerűségének csökkenése, hiszen elég
lesz előrejelezni
- Bújkáló zsandárok, hogy minél később vegyék észre őket, takarásból,
lehetőleg hátulról mérve
- "Ellopott" táblák nem létező hatálya alatt szabálytalanul mérésből
gyorshajtási bírságok serege (minap volt az indexen, fickó bemutatta
videofelvételen, hogy sehol egy tábla, a bíróságot meg nem érdekelte,
mert a közútkezelő nyilvántartása szerint belterület)
Folytassam? Minek, úgyis tudod.
Best regards,
Andy
More information about the Elektro-etc
mailing list