[elektro-etc] Gázturbinás hibrid Jaguar
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Feb 9 12:37:37 CET 2012
igen , de a repcsik konnyuek es nem kulonosebben stabilak a
hossztengely menten . sarkanynal erezheto volt a propeller felporgese
- de az mondjuk 160 centi atmeron forgott . 90 paci , a legkisebb
segedhajtomu szintje egy utasszallitonal . azokat meg gumibakokon
lehet rogziteni .
a jaguar eleg maximalista hozza hogy ha ketto lesz , akkor az
mindenkepp szembe forogjon - de nem tunik veszesnek . egyre kevesbe
hiszek benne hogy erezheto lenne .
bye
dexter
vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. február 9. 12:33):
> egymotoros repcsiknel is van valami, hogy a gazadasnak is ellen kell tartani, meg kanyarban a porgettyu dolog problemas. a ket turbina 100% hogy szembe forog egymassal.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
> From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Thursday, 9 February 2012, 12:31
> Subject: Re: [elektro-etc] Gázturbinás hibrid Jaguar
>
> egy kis turbo ha jol remlik huszonx loerot termel . ketszaz loeronel ,
> bonyolultabb lapatrendszernel ... siman elkepzelheto .
> raadasul ha jol vannak osszeforditva fazisban , akkor szembe kopkodnek
> egymassal - szepen tompitva a hangjukat .
> de a y2k moci iranyithato - abban nincs ketto es tobb mint haromszaz
> loero - talan megsem ez az ok .
> konnyebb lehet ket kicsit csinalni .
>
> bye
> dexter
>
>
> vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. február 9. 12:23):
>> azon gondolkoztam, hogy azert kell-e a ketto bele, hogy a kanyarban ne boritsa fel?
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>> From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Sent: Thursday, 9 February 2012, 12:08
>> Subject: Re: [elektro-etc] Gázturbinás hibrid Jaguar
>>
>> szerintem semmi hangja nem lesz .
>> kilencven loero - egy ilyen benzines motor elenyeszoen keveset enne ,
>> mikozben forog mondjuk 5000-et .
>> ez a cucc tizenhatszor ennyit forog , tehat az egyes robbanasok merete
>> (tudom , nem robbanas , nem zart - sot , csak a lapatok okozzak a
>> pulzaciot , de igy egyszerubb) tizenhatodekkora lesz . igy a kipufogo
>> terfogatanak lenyegesen kisebb is eleg lesz ahhoz hogy szinte
>> hallhatatlan legyen - raadasul csak egy fordulatszamon uzemelnek majd
>> - tokeletesen kihangolhato .
>> ha a ket motorral szamolunk , akkor egymas zajat is ki tudjak majd oltani .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> potyo <potyo.ada at gmail.com> írta (2012. február 9. 10:53):
>>> Én a hangjára lennék kíváncsi. 80k fordulatnak, akármit csinálunk, van
>>> hangja, vélhetően elég magas frekvenciájú. Nem idegesítő hosszabb távon?
>>>
>>> 2012/2/9 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>>>
>>>> zsenialis .
>>>> talan meg egy chevy volt stilusu direkt fokozat elfert volna - de ez a
>>>> hibrid modszer volt a raser fele hummerek trukkje is .
>>>> azok valami ket litert ettek szazon .
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>> 2012/2/8 Kaczmarek Edvard <edk-eletc at babakezek.hu>:
>>>> >
>>>> >
>>>> http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/02/08/zold_utat_kapott_a_turbinas_jaguar/?rnd=683
>>>> >
>>>> > Ed
>>>> >
>>>>
>>>>
More information about the Elektro-etc
mailing list