[elektro-etc] Gázturbinás hibrid Jaguar

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Thu Feb 9 12:25:43 CET 2012


ja, es ha vannak terelok is, akkor meg kanyarodni is lehet vele ugy, hogy nem kell hozza tapadas.

vajk


________________________________
 From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu 
Sent: Thursday, 9 February 2012, 12:12
Subject: Re: [elektro-etc] Gázturbinás hibrid Jaguar
 
Ekkora méretben még a forró gázsugárral is lehet mit csinálni, egy kis
külső levegővel vegyítve kell kifújni, és akkor már elviselhető a
hőmérséklete.

Best regards,
Andy

2012/2/9 Ökrös Miklós <mokros at freemail.hu>:
> ... és mindenki más is utálni fog érte, akinek halvány elképzelése lesz a
> jármű áráról ("SI" faktor). 8-)
>
> A nagyobb frekijű hangok viszonylag könnyen szigetelhetők, szerinten ez nem
> lesz probléma, sőt külön előny a szolíd süvítés, amíg egyedi, mert jó
> hatással van a gazdi egójára. Az egész rendszer autóban üzemeltetése tűnik
> számomra nehezen kivitelezhetőnek, bár igazából ez sem sokkal bonyolultabb,
> mint a turbó, azzal meg már elég tapasztalatot szereztek.
>
> Üdv:
> Miklós
> 11:27
>
> ----- Original Message -----
> From: "Xorn"
> Sent: Thursday, February 09, 2012 11:16 AM
> Subject: Re: [elektro-etc] Gázturbinás hibrid Jaguar
>
>
> A környékbeli kutyák és macskák biztos utálni fognak érte... :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2012/2/9 potyo
>> Én a hangjára lennék kíváncsi. 80k fordulatnak, akármit csinálunk, van
>> hangja, vélhetően elég magas frekvenciájú. Nem idegesítő hosszabb távon?
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list