[elektro-etc] Ilyesmin szoktm háborogni...

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Fri Feb 3 16:08:40 CET 2012


kedvencem: az arak olyan gyakran valtoznak, hogy nem tudjuk kiirni a weblapra, de barmikor szivesen allunk telefonon rendelkezesere. alul telefonszam, es nyitvatartas: h-cs 7-15h, p 7-14h. 

hogy hogynem, nem ebben az idosavban szoktam a netet turni informacioert.

vajk


________________________________
 From: Kovács József <kj at faldeko.hu>
To: "elektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu> 
Sent: Friday, 3 February 2012, 13:30
Subject: [elektro-etc] Ilyesmin szoktm háborogni...
 
...amikor, a szlováktól-lengyeltől-ukrántól-békéscsabaitól kell
rendelnem futárral, mert  a kecskeméti-magyar bótosnak "nem eladó"
a cucca, csak sír, hogy nincs forgalom, nincs vevő... válság van.

Ez az írás ezért tetszik...

KJ

------ dr.TA hírleveléből ----

11. § A jó vevőt nem keressük, hanem "gyártjuk"!



A Törvény kimondja, hogy mindaddig, amíg a jó vevőt keresed, addig nem lehetsz Hatékony Vállalkozó, mert csak abból válhat, aki felismeri, hogy a jó vevőt neki kell előállítania!



A jó vevő előállításához ajánlott "jóvevőt gyártó gépezetet" felállítani, amely automatizálható és ezzel teljes mértékben önjáró módon képes érdeklődőből első vevőt, az első vevőből visszatérőt, majd szuperelégedett vevőt gyártani.



A 10. §-ban említett legyél más megvalósításának egyik eszköze, hogy kineveled, igényesebbé teszed a piacod a 7. §-ban említett adatbázis marketinggel. A kiművelt és igényes vevőknek ez által nem marad más választásuk, mint a Hatékony Vállalkozó cégét, termékét választani, mert a hagyományos gondolkodású vállalkozóknak mindig az olcsó ár a legfontosabb, az "olcsójános stratégiát" követő vállalkozók pedig hoppon maradnak.



Jó példa rá, hogy hiába van annyi nyomda Magyarországon, hogy Dunát lehet velük rekeszteni, ráadásul elkeseredetten harcolnak a megrendelésekért, mégis nehéz olyat találni, amelyik stabilan jó minőséget tud nyújtani, a vevőit jól  tudja kiszolgálni.



Az építőiparról ne is beszéljünk, mert ki az, aki ismer 5 olyan mesterembert, aki a vállalt munkát kiváló minőségben, a vállalt határidőre és a vállalt költségkereten belül elvégzi?



Vagy ott van az autóipar egy egyszerűnek tűnő szelete, az akkumulátor kereskedelem. Egyikőnknek éppen nemrég halt meg kocsijában az akkumulátora, és utána az interneten keresett megoldást. Akkumulátor kereskedelemmel foglalkozó cég akadt bőven, de akinek a weblapján volt választék, volt elegendő mennyiségű termékinformáció (amiből el lehet dönteni, hogy melyikre van szükség egy adott autótípushot), és el is lehetett őket érni (mert volt olyan, akit nem) csak egy akadt, egy zalaegerszegi Bt.! Végül ő lett a befutó, mert futár révén Budapestre is szállított, ráadásul néhány órán belül, és a helyszínen be is szerelték.



Azért az elég szomorú, hogy Budapesten egy zalaegerszegi kis cégtől kell akkumulátort venni, mert a pestiek nagyon nem hozzáértőek a marketinghez. Szóval a vállalkozók többségének van még mit fejleszteni, először a termékükön, szolgáltatásukon, majd a piac felépítésén. A piac kiművelését ugyanis más néven úgy hívják, hogy a piac felépítése.


More information about the Elektro-etc mailing list