[elektro-etc] [elektro] vírus levelezget > szolgáltató off
Móczik Gábor
pm_levlista at progzmaster.hu
Mon Dec 10 14:23:21 CET 2012
2012.12.10. 13:54 keltezéssel, Kovács József írta:
>> Mert nem az a kérdés, hogy működik-e a szolgáltatás, hanem hogy
>> hajlandó-e segíteni az ÁFSZ-ben nem rögzített dolgokban, vagy helyette
>> inkább kirúg, mert problémás vagy.
>
> Akadtak problémáim, de nem akartam ezeket soha
> rajtuk leverni, hisz mind az ÉN problémám, amiben
> ők tudnak ESETLEG segíteni, ha AKARNAK! mivel mind,
> az általuk szerződésben vállalt körön túl mutat.
Azért talán nem olyan nagy kérés 5 sort megnézni a logban és elmondani
az ügyfélnek. Ez különbözteti meg a szolgáltatót a jó szolgáltatótól.
Amikor egy szolgáltató felhív, vagy küld egy levelet, hogy bár megvannak
az adataim, legyek szíves 8 napon belül elküldeni az adataimat
adategyeztetés céljából, akkor az mi, ha nem szívesség, méghozzá az én
részemről?
Nekem pl. akárki lehet a túloldalon, ha nem tud kommunikálni, nem
válaszol az email-ekre, nem segítőkész, attól akármilyen jó lehet a
szakmájában, én azt sajnos nem látom, nekem csak egy 'problémás
szolgáltató' marad.
Mellesleg pont ezért váltottam most ISP-t, az elmúlt 1 évben többet
kellett a supportot hívogatnom, mint valaha, és ennek a fele
megspórolható lett volna, ha valaki elolvassa az emailt és meg is oldja
a problémát nem csak szórakozik.
More information about the Elektro-etc
mailing list