[elektro-etc] ABS és én
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Dec 5 14:19:42 CET 2012
Lent tartja - de azert nekem ugy tunik hogy a talajnyomas valtozik azert
egy kicsit . A lengescsillapito nem hagja meg a fizikat. Ugyanigy nincs
elteres abban hogy a nedves avaron hany kerek tapad.
Ez nem sulyelosztas kerdese - inkabb talajnyomase - amiben a mostani
exponencialisan novo felnimeretek szinten rontjak a helyzetet - ami
extravicces , hiszen a normalis embereknek nem jelent gondot hogy az auto
nem stabil 160-nal. ,mert nem jar ennyivel _ cserebe nem veri szet a
futomuvet egy jegborda , katyu , mert van benne ut es tartalek - igy
alkatreszben fizeti meg az esetleges gyorshajtas lehetoseget .
Olyan korulmenyekhez optimalizaljak az autot ami nem normalis hasznalat ,
aztan emiatt szarul tapad esoben, hoban, amit aztan teligumival , abs-el
esp stb hoznak vissza a sirbol - de a nagyfeluletu gumi akkor is rossz - a
fizikat pedig nem hagja meg az elektronika .
Bye
Dexter
2012.12.05. 13:57, "Kovács József" <kj at faldeko.hu> ezt írta:
> Épp az imént írtam kerekenként kezeli a tapadást
> és jó gyorsan basztajta a féket.
>
> Plusz a lengés csillapító lent tartja a kereket :-)
>
> Az pl., hogy egy aszfalt hullámon a négy kerékből
> valamelyik 2-3 ne legyen fékezhető kb. kizárt.
> Normális (állapotú) lengéscsillapító esetén pedig,
> elvben ugyebár mind a 4 tapad non-stop)
>
> Az az ABS amelyik ilyenkor elengedi a fékeket, talán
> azért is teszi mert gagyi/hibás/lassú a lengéscsillapítás.
> Rossz a súly/terhelés elosztás.
>
> KJ
>
> 2012.12.05. 13:17 keltezéssel, charles hoss írta:
>
>> Megis - a te autod hogyan oldja meg az avar - hullamos ut kerdeset ? Mi
>> alapjan allitja be a fekezesi strategiat?
>>
>
> Dexter
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list