[elektro-etc] ABS és én

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Dec 4 19:07:57 CET 2012


Ja. Oszt' az okosabb autója olyankor leteszi neked vészüzembe a
motort, mehetsz max. 80-nal az autópályán gyökkettes gyorsulással.

Best regards,
Andy

2012/12/4 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> Tudnad mennyi anyazast kaptam azert mert nem szeretem az abs-t...
> Utoljara par hete sikerult padkaznom , mert a friss nedves avaron az abs a
> leveleket vedte a lokharito helyett.
> Kikapcsolhato - csak ki kell venni a biztijet.
> En egy megvakito funkcion agyalok - felteszem hogy a jelado OC , igy
> lehuzhatom testre valami hasonlo cuccal.
> A maximalis program az lenne hogy mondjuk a 80% feknyomas fole belott
> kapcsoloval - igy ha durvan akarok blokkolni , akkor eleg beleugrani a
> fekbe.
>
> Bye
> Dexter
> 2012.12.04. 17:10, "Szlifka Tibor" <szlifka.tibor at gmail.com> ezt írta:
>
>> ...nem fogjuk szeretni egymást. Még nem volt ABS-es kocsim, örültem, hogy
>> hurrá, majd most csökken a fékút. Persze gyári leírásban benne vagyon, hogy
>> csúszós úton nőhet. Na de ennyivel?
>> Körforgalom előtt szép lassan csorogtam, hogy minimum 2x-es féktáv csúszós
>> útra számítva meglegyen. Nyomtam egy szokványos téli (nem erős) féket, a
>> friss hó/kása miatt megcsúszott a gumi, ABS pedig nem engedte blokkolni a
>> gumit, jóformán nulla lassulással estem be a körforgalomba. Ha nem megy ki
>> a kocsi ott, ahol bementem, esélyesen beleszaladok. Normális ez így?? És
>> nem kikapcsolható!
>> Megszoktam, hogy fék, ha nagyon csúszós az út, úgyis besatuzik, csúszik,
>> lassul, télen ez a default. (Igaz, addig nem irányítható, de nem a
>> kanyarban kell fékezni, hanem előtte). Erre az automatika kikapja alólam az
>> egyetlen téli fékhatást, a csúszást. És mit csinálok egy jeges lejtős úton?
>> Gyorsulok?
>> Első blikkre úgy látom bőven lehet lentebb venni a szokásos téli tempómon..
>> --
>> tibi
>>



More information about the Elektro-etc mailing list