[elektro-etc] ABS és én

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Dec 4 17:19:23 CET 2012


Tudnad mennyi anyazast kaptam azert mert nem szeretem az abs-t...
Utoljara par hete sikerult padkaznom , mert a friss nedves avaron az abs a
leveleket vedte a lokharito helyett.
Kikapcsolhato - csak ki kell venni a biztijet.
En egy megvakito funkcion agyalok - felteszem hogy a jelado OC , igy
lehuzhatom testre valami hasonlo cuccal.
A maximalis program az lenne hogy mondjuk a 80% feknyomas fole belott
kapcsoloval - igy ha durvan akarok blokkolni , akkor eleg beleugrani a
fekbe.

Bye
Dexter
2012.12.04. 17:10, "Szlifka Tibor" <szlifka.tibor at gmail.com> ezt írta:

> ...nem fogjuk szeretni egymást. Még nem volt ABS-es kocsim, örültem, hogy
> hurrá, majd most csökken a fékút. Persze gyári leírásban benne vagyon, hogy
> csúszós úton nőhet. Na de ennyivel?
> Körforgalom előtt szép lassan csorogtam, hogy minimum 2x-es féktáv csúszós
> útra számítva meglegyen. Nyomtam egy szokványos téli (nem erős) féket, a
> friss hó/kása miatt megcsúszott a gumi, ABS pedig nem engedte blokkolni a
> gumit, jóformán nulla lassulással estem be a körforgalomba. Ha nem megy ki
> a kocsi ott, ahol bementem, esélyesen beleszaladok. Normális ez így?? És
> nem kikapcsolható!
> Megszoktam, hogy fék, ha nagyon csúszós az út, úgyis besatuzik, csúszik,
> lassul, télen ez a default. (Igaz, addig nem irányítható, de nem a
> kanyarban kell fékezni, hanem előtte). Erre az automatika kikapja alólam az
> egyetlen téli fékhatást, a csúszást. És mit csinálok egy jeges lejtős úton?
> Gyorsulok?
> Első blikkre úgy látom bőven lehet lentebb venni a szokásos téli tempómon..
> --
> tibi
>


More information about the Elektro-etc mailing list