[elektro-etc] Ki akart a minap elakadni az autójával?

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Tue Dec 4 16:27:04 CET 2012


Igen, es az elado egy hivatalos kereskedo volt, aki egy av garanciat 
adott ra. Nagy mazlink volt ezzel, mert kiderult, hogy a klimahuto 
lyukas volt, utana meg jott ez a masik, sulyosabb hiba. Nekunk semmibe 
sem kerult - pontosabban a beletoltott anyagokat (olaj, klimatoltes) 
kellett kifizetnunk, de az nyicsevo kopejka volt ahhoz kepest, mit 
kellett volna kikohognunk kulonben.

Hiaba, no! Oriasit fejlodott az autoipar. :)))

Karoly

-------- Original Message --------

> Az jó, akkor van a használtan vett autódon kívül új is. Vagy a használt
> olyan fiatalon került hozzád?
>
>
> Gábor
>
>
> 2012.12.04. 16:01 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>> A Wartburgomat en is magam ujitottam fel. Sot, meg az Audi 100-asomat
>> is vezermutengely-tores utan! A Daciam egyszer az Erzsebet-hirdol a
>> Hegyalja utra folfele menet rohadt le delutan, csucsforgalomban. A
>> tobbi autos harmadfoku anyazasai kozben hatrafele ovatosan
>> visszacsorogtam az emelkedo/lejto aljara, majd megneztem, s lattam, az
>> AC pumpa haza eltorott. Irany gyalog egy autosbolt, majd ott, az ut
>> szelen beszereltem, s egy ora utan mar mentem is tovabb. :)))
>> Ezeket csak azert meselem el, mert amikor ma, a 12345 elektronyikai
>> elem kozul egy bedoglik, akkor nincs mas hatra, mint hivni az
>> automentot. (Iden jartam igy, a kipufogogaz visszavezeto szelep hibaja
>> miatt - legalabbis ezt jelezte - az egesz verda leblokkolt az
>> autopalyan. Meg szerencse, hogy garanciaban javitottak.)
>>
>> Karoly
>>
>> -------- Original Message --------
>>
>>>
>>>> Két Wartburg is volt a csapatban, de ha ki kellett menni a megyébol,
>>>> akkor elotte többet feküdtek a waresz alatt, mint a  zasszonyuk alatt.
>>>> Ott is volt egy csomó pótalakatrész, gyújtáselosztó, megszakító, 1 - 1
>>>> karbi, féltengely stb.....
>>>
>>> Hmmm, ilyesmi az enyémhez nem kellett :-)
>>> Pedig, már 34 eKm-el vettem és 120+ ekm-rel került bontásra
>>>
>>> Más kérdés, hogy ez alatt 2X kellett motor felújítani.
>>> Mindkétszer az utastér felőli dugattyú állt meg a hengerben.
>>>
>>> A nálam töltött 90+ ekm alatt 2X szívatott meg útközben.
>>> Egyszer Hévizen nem akart felmenni a dombra.
>>> Gyertya csere megoldotta.
>>>
>>> Egyszer pedig, elszakadt a kuplung bowden a
>>> kiszakadt gumiharang miatti rozsdásodástól.
>>>
>>> Én a waresszal kerestem meg anno a Nissan Almera árát.
>>> Sokat ment, nem éppen agyon kímélve, minden fele az országban.
>>> Autópályán gyakorlatilag padló gázzal járt :-)
>>> Nem mondanám állandóan javítgatás igényesnek... az enyémet-
>>>
>>> (a két motorgenerált valami gyári kehességnek tudom be, mert
>>> ugyanaz a hiba szinte ugyannyni km után esett meg újra vele...)
>>>
>>> KJ
>>>
>>>> János.
>>>
>>>
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list