[elektro-etc] Van meg mit tanulniuk...Kina
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sat Aug 25 14:18:56 CEST 2012
On 2012.08.24. 21:34, charles hoss wrote:
> Igen ugyanigy leneztek a japan ipart mielott kiadtak a cb750-et.
> Olcson , jot , megbizhatot . Az alfa valoszinuleg ugy adta el a padlolemezt
> hogy az maig egy jo konstrukcio lenne - kulonosen mert nem nagyon fejlodtek
> az autok futomu stb szintet az elmult tiz evben . Sok iso szabvanyos csodat
> megusznak ezzel :)
Ha már futómű, most futottam bele, érdekes:
"multilink rear suspension which allowed passive rear steering to help reduce
understeer. "
Komoly.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_GTV_%26_Spider
Nna ilyenkor derül ki, mennyire nem egyszerű dolog ez a futómű téma.
Spider félelmetesen kanyarodik, mint egy gokart. Eddig betudtam annak, h pont
középen ülök, és relative rövid, széles. De ezekszerint a passzív hátsókerék
kormányzás a multilink futóműben.
Kanyarban terhelés hatására elkezdi az ellenkező irányba kormányozni a hátsó
kerekeket. Dirty :)
A.
More information about the Elektro-etc
mailing list