[elektro-etc] Van meg mit tanulniuk...Kina

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sat Aug 25 14:18:56 CEST 2012



On 2012.08.24. 21:34, charles hoss wrote:
> Igen ugyanigy leneztek a japan ipart mielott kiadtak a cb750-et.
> Olcson , jot , megbizhatot . Az alfa valoszinuleg ugy adta el a padlolemezt
> hogy az maig egy jo konstrukcio lenne - kulonosen mert nem nagyon fejlodtek
> az autok futomu stb szintet az elmult tiz evben . Sok iso szabvanyos csodat
> megusznak ezzel :)

Ha már futómű, most futottam bele, érdekes:

"multilink rear suspension which allowed passive rear steering to help reduce 
understeer. "

Komoly.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_GTV_%26_Spider

Nna ilyenkor derül ki, mennyire nem egyszerű dolog ez a futómű téma.
Spider félelmetesen kanyarodik, mint egy gokart. Eddig betudtam annak, h pont 
középen ülök, és relative rövid, széles. De ezekszerint a passzív hátsókerék 
kormányzás a multilink futóműben.

Kanyarban terhelés hatására elkezdi az ellenkező irányba kormányozni a hátsó 
kerekeket. Dirty :)

A.



More information about the Elektro-etc mailing list