[elektro-etc] Van meg mit tanulniuk...Kina
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Fri Aug 24 22:07:24 CEST 2012
On 2012.08.24. 21:34, charles hoss wrote:
> Igen ugyanigy leneztek a japan ipart mielott kiadtak a cb750-et.
"Though MV Agusta had sold such a model in 1965, and it had been used in racing
engines before World War II, the CB750 is recognized as the four-cylinder sport
bike that had a lasting impact and is often called the first superbike."
1969-ig (Első CB750) eltelt 4év alatt volt ideje a Hondának megalkotni amit az
MV Agusta már a II. VH előtt versenymotornak használt. :)
> Olcson , jot , megbizhatot .
Illetve sikerült piacot teremtenie. Jókor jó helyen olcsóval jóval
megbízhatóval. Számomra ebből az alábbi recept jön le:
Végy egy olasz versenymotort, várj 20 évet, alkalmazd rá a technológiai
újításokat (ettől jó lesz és megbízható kapásból), kicsit csúnyítsd el, hogy ne
lehessen belekötni, és kész a sikertermék.
> Az alfa valoszinuleg ugy adta el a padlolemezt
> hogy az maig egy jo konstrukcio lenne - kulonosen mert nem nagyon fejlodtek
> az autok futomu stb szintet az elmult tiz evben . Sok iso szabvanyos csodat
> megusznak ezzel :)
166 műszaki belbecs miatt nem nagyon ment a vege fele. Nem volt benne rendes
"korhű" navi, kazis volt a rádió, V6 benzintemető, automata váltója felett is
eljárt az idő... át kellett volna dizájnolni a műszaki tartalmát. 2.4 dizel volt
benne egyedul modern. (Meg a kaszni, és a belsőtér dizájn) De drágán meg
minőségi prémium autót elsőkerék hajtással nem lehet eladni. Nem volt más
választásuk. Audi BMW Merci mellett ez nem fér bele.
Pedig kiváló autó... ha besokalok a modern kocsikból veszek egyet újra, és nem
én leszek az első aki visszaül bele. (1-ről tudok, a második épp most nézegeti :)
A.
More information about the Elektro-etc
mailing list