[elektro-etc] *****SPAMVERDACHT***** Re: http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2010/11/30/bevalt_a_traffipax-lotto/

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Aug 23 11:28:23 CEST 2012


Van 60%-kal nagyobb légellenállásod, magasabb motorfordulatod, esetleg
másik váltófokozat, amiben 90-nél közlekedsz vele. Szóval sok elem
változik, ami ezt eredményezheti. Ehhez képest persze simán lehet úgy
írni a motorvezérlést, hogy 70-nél nagyon vigyázzon a fogyasztásra a
teszt miatt, 90-nél meg úgy működjön, hogy az a usernek legyen jó, ne
a tesztkörülményeknek. Az meg persze jóval magasabb fogyasztást
eredményez, ugyebár. :-)

Best regards,
Andy

2012/8/23 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> Ezert nem vilagos a dolog. Ugyanis ha az auto uzembiztosan , stabilan
> mukodik 70-nel az adott uzemallapotban , akkor a 90 nem elveben mas -
> termeszetesen elhiszem hogy 87-nel be kell kapcsolni a dugattyuhutest , de
> errol tudni szeretnek ha igy van.
>
> Bye
> Dexter
> 2012.08.23. 10:42, "vajk fekete" <halaloszto at yahoo.co.uk> ezt írta:
>
>> hogy miert fogyaszt 90-nel rosszul, azt nem tudom, de az biztos hogy van
>> egy ciklus, amivel a hivatalos fogyasztasi adatot merik, meg amivel a co2
>> kibocsatast, es a valtoatteteltol kezdve a motorelektronikaig minden
>> explicit erre van optimalizalva. majdhogynem erzekeli hogy meropadon van,
>> es maskeppen viselkedik.
>>
>> Vajk
>>
>>
>> ________________________________
>>  From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Sent: Thursday, 23 August 2012, 1:42
>> Subject: Re: [elektro-etc] *****SPAMVERDACHT***** Re:
>> http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2010/11/30/bevalt_a_traffipax-lotto/
>>
>> Tenyleg? Az obd csatin kiomlo adatok alapjan ez a fogyasztaskulonbseg
>> valos. Ha a fogyasztasi ciklus soran nyolcvannal jol fogyaszt , akkor
>> kilencvennel miert kell rosszul fogyasszon?
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2012.08.22. 22:14, "vajk fekete" <halaloszto at yahoo.co.uk> ezt írta:
>>
>> > ez nem a gyartok miatt van, hanem a szabvany fogyasztasmeresi ciklus
>> miatt.
>> >
>> > Vajk
>> >
>> >
>> > ________________________________
>> >  From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>> > To: elektro-etc at tesla.hu
>> > Sent: Wednesday, 22 August 2012, 19:26
>> > Subject: Re: [elektro-etc] *****SPAMVERDACHT***** Re:
>> >
>> http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2010/11/30/bevalt_a_traffipax-lotto/
>> >
>> > igen . nics penze az embereknek , raadasul vannak gyartok akiknel
>> > valami csodalatos modon a 70-90 kozott egy kerek liter az elteres .
>> > bye
>> > dexter
>> >
>> >
>> > Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at> írta (2012. augusztus 22. 19:20):
>> > > Mo-on az utobbi idoben ugyis van egy "automatikus" sebessegkorlatozas:
>> > > sporolnak az emberek. :)))
>> > > Mostanaban, valahanyszor hazamegyek, minden alkalommal talalkozom
>> > jonehany
>> > > ilyen esettel. Regebben, ha docogott egy sor mondjuk 70-nel, s lattam,
>> > hogy
>> > > legelol egy Trabi, Kispocki vagy egy regi Skoda halad, joindulatuan
>> > > mosolyogtam, s eszembe jutott az a korszak, amikor en is hasonlo
>> autokat
>> > > hajtottam. Na de mostanaban _vadonat uj_, kivalo allapotban levo autok
>> > > szoktak docogni a sor elejen. Ettol mar kisse fel szokott menni a pumpa
>> > > bennem. Ez eleg balesetveszelyes, mert n db auto rakenyszerul, hogy
>> > elozzon,
>> > > holott, ha mindenki egyenletesen haladna 90 koruli sebesseggel, akkor
>> > > nyicsevo probljem. (Mint Ausztriaban, ahol tobbe-kevesbe egyenletesen
>> > halad
>> > > a sor 100-105-tel.) Maximum egy-ketto olyan akad, aki nem bir magaval,
>> es
>> > > nyomja.
>> > >
>> > > Karoly
>> > >
>> > > -------- Original Message --------
>> > >
>> > >> hat szerintem meg egyaltalan nem a sebesseg a lenyeg. ha a sebesseg
>> > lenne
>> > >> a lenyeg, azt hivnank oncelu sebessegkorlatozasnak.
>> > >>
>> > >> kell letezzen egy cel, ami erdekeben korlatozzuk a sebesseget. legyen
>> > >> kisebb a zaj, vagy kevesebb embert ussenek el, vagy mittomen. ha
>> elotte
>> > sem
>> > >> utottek el ott evek ota senkit, es utanna sem, akkor tok ertelmetlen
>> es
>> > >> felesleges volt tovabb csokkenteni a sebesseget.
>> > >>
>> > >> Vajk
>> > >>
>> > >>
>> > >> ________________________________
>> > >>   From: Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>> > >> To: elektro-etc at tesla.hu
>> > >> Sent: Wednesday, 22 August 2012, 13:58
>> > >> Subject: Re: [elektro-etc]
>> > >>
>> >
>> http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2010/11/30/bevalt_a_traffipax-lotto/
>> > >>
>> > >> Nem az atlagsebesseg a lenyeg, hanem az eloszlas. Arrol meg nincs
>> > infonk.
>> > >>
>> > >> Ha elotte sokan normalisan mentek, de volt egy csomo szaguldozo, akkor
>> > nem
>> > >> tortent visszalepes.
>> > >>
>> > >> De ezzel nem mondtam ujat. :)
>> > >>
>> > >> A.
>> > >>
>> > >> On 2012.08.22. 13:54, vajk fekete wrote:
>> > >>>
>> > >>> az adott ponton az atlagsebesseg lecsokkent 32-rol 25-re. fasza. es
>> > vajon
>> > >>> mi volt a cel??? az nem lehet cel, hogy mindenki lassan menjen, mert
>> > az egy
>> > >>> eszkoz. valamilyen cel eleresere. ugy, hogy nem is tudjuk mi ez a
>> cel,
>> > eleg
>> > >>> nehez akar elgondolkozni is azon, hogy elertuk-e.
>> > >>>
>> > >>> Vajk
>> > >>>
>> > >>>
>> > >>> ________________________________
>> > >>>     From: Fuzesi Arnold<arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>> > >>> To: "elektro-etc at tesla.hu"<elektro-etc at tesla.hu>
>> > >>> Sent: Wednesday, 22 August 2012, 13:47
>> > >>> Subject: [elektro-etc]
>> > >>>
>> >
>> http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2010/11/30/bevalt_a_traffipax-lotto/
>> > >>>
>> > >>>
>> > >>>
>> >
>> http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2010/11/30/bevalt_a_traffipax-lotto/
>> > >>>
>> > >>> :)
>> > >>>
>> > >>
>> > >
>> >
>>



More information about the Elektro-etc mailing list