[elektro-etc] gokart alváz
Fekete Róbert
frobi at harden.hu
Wed Aug 22 20:10:51 CEST 2012
köszi
némelyik ilyen mociban benne a vezérlés is
bár nem tudom kibírná e a 2-3X os vagy akár 10x-es indítási áramot
inkább cső mint zártszelvény, sok ilyen kis kacatot nézegettem mind
csőből van
viszont a fék inkább tárcsa, valami kis moci tárcsája és a hozzá való
féknyereg
amit láttam bár nem gokart cuccban hanem azokban a kis müanyag
autókákban amit jó soké mérnek , azt akkumulátoros csavarbehajtók a
bolygókerekes kacattal együtt , és a tengelyvégen a kerék van, no persze
azok nem mennek max öttel :)
és két ilyen motor hajtja a járgányt
2012-08-22 19:54 keltezéssel, Csuvár Imre írta:
> Hali,
> amikor a gyerkocok kicsik voltak en is gondolkodtam
> egy teljesen sajat tervezesu, ecceru cuccon,
> de beelozott az epitkezos project es a gokart elmaradt :(
>
> Az oldalt olvasgatva, az iroja szerint bizonyara gagyi lett volna az
> elkepzeles,
> de a sajat terv csak a hazilagos megvalositas miatt kerult szoba.
> Vagyis olyanra terveztem volna, amit meg is tudok valositani es olcso is.
> Nyilvan az alapvetesekenek utana nez az ember
> (pl. futomu/kormanymu geometria stb.).
>
> Akkori otletek (az oldal szerint rosszak):
> - zartszelveny alvaz (mert adott a vizszintes/fuggoleges irany)
> - meghajtas: 2 motor, vagy difi (2 egyforma, doglott flex
> kupfogaskerek-parjabol)
> - fo attetel: bicikli fogaskerek(ek) + lanc
> - motor: pl. klimaventilator (autobonto 1 v. 2 db)
> (talaltam eleg erosnek tunot, Ford-et, >1mm drotbol tekercselve,
> saccra 300...800W)
> - kerekek: masszivabb gyerekbiciklibol, terepre monnyuk szelesebb kellene
> - fek: patko v. V-fek
> - vezerles: tetszes szerint :)
>
> Na mindegy, azert leirtam.
>
> Udv:
> Csuva'r Imre
>
> From: "Fekete Róbert" <frobi at harden.hu>
>
>
> nem feltétlen pont gokart szabályokkal akarok
> na meg nem is pályára való szerkót, csak egy kis szerkót amivel
> őrültködhet a gyerek a telken :)
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list