[elektro-etc] gokart alváz

Fekete Róbert frobi at harden.hu
Wed Aug 22 20:10:51 CEST 2012


köszi
némelyik ilyen mociban benne a vezérlés is
bár nem tudom kibírná e a 2-3X os vagy akár 10x-es indítási áramot

inkább cső mint zártszelvény, sok ilyen kis kacatot nézegettem mind 
csőből van

viszont a fék inkább tárcsa, valami kis moci tárcsája és a hozzá való 
féknyereg

amit láttam bár nem gokart cuccban hanem azokban a kis müanyag 
autókákban amit jó soké mérnek , azt akkumulátoros csavarbehajtók a 
bolygókerekes kacattal együtt , és a tengelyvégen a kerék van, no persze 
azok nem mennek max öttel :)

és két ilyen motor hajtja a járgányt


2012-08-22 19:54 keltezéssel, Csuvár Imre írta:
> Hali,
> amikor a gyerkocok kicsik voltak en is gondolkodtam
> egy teljesen sajat tervezesu, ecceru cuccon,
> de beelozott az epitkezos project es a gokart elmaradt :(
>
> Az oldalt olvasgatva, az iroja szerint bizonyara gagyi lett volna az
> elkepzeles,
> de a sajat terv csak a hazilagos megvalositas miatt kerult szoba.
> Vagyis olyanra terveztem volna, amit meg is tudok valositani es olcso is.
> Nyilvan az alapvetesekenek utana nez az ember
> (pl. futomu/kormanymu geometria stb.).
>
> Akkori otletek (az oldal szerint rosszak):
> - zartszelveny alvaz (mert adott a vizszintes/fuggoleges irany)
> - meghajtas: 2 motor, vagy difi (2 egyforma, doglott flex
> kupfogaskerek-parjabol)
> - fo attetel: bicikli fogaskerek(ek) + lanc
> - motor: pl. klimaventilator (autobonto 1 v. 2 db)
>   (talaltam eleg erosnek tunot, Ford-et, >1mm drotbol tekercselve,
> saccra 300...800W)
> - kerekek: masszivabb gyerekbiciklibol, terepre monnyuk szelesebb kellene
> - fek: patko v. V-fek
> - vezerles: tetszes szerint :)
>
> Na mindegy, azert leirtam.
>
> Udv:
> Csuva'r Imre
>
> From: "Fekete Róbert" <frobi at harden.hu>
>
>
> nem feltétlen pont gokart szabályokkal akarok
> na meg nem is pályára való szerkót, csak egy kis szerkót amivel
> őrültködhet a gyerek a telken :)
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list