[elektro-etc] Eszterga
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Wed Aug 8 11:19:10 CEST 2012
On 2012.08.08. 10:46, jhidvegi wrote:
> Arnold Fuzesi wrote:
>> Nem velemeny volt, hanem egy egzakt muszaki megoldas leirasa a
>> sufnituning fektarcsa felszabalyozast celzo elmeletekkel szemben...
>
> Nézd, te sem olvasol mindent. Azt nem nevezném sufniguningnak, amit belinkelt
> KJ. Nagyon komoly kis gépek vannak a helyén való megmunkálásra.
>
> Engem viszont rohadtul zavar a szakszerűtlen magyarázatod, amit mespékelsz
???
Ha nem érted azt mondd, sajnálom hogy a szegnyereg leszúrás és társai ismeretlen
fogalmak.
> Arra pesze semmit nem tudsz írni, hogy ha van egy befogás, azzal megmunkálnak
> két felületet, az együtt fog futni, utána kiveszik, és újra befogják, akár
> ugyanoda, és újramunkálják az egyik felületet, akkor már elivleg se fog együtt
> futni. Hát ez a bajom a kivevéssel. Jöhetsz két collos csővel meg minden
Akkor olvasd vissza bakker.... pont ez ellen jó amit írtam.
> egyébbel, ez nem fog elvileg jól működni, persze a gyakorlatban lehet, hogy
> megpróbálják maximálisan kimérőórázni, vagy leszarják, és jó az úgy alapon
Mérőóra egyáltalán nem kell hozzá, elvileg sem, ezekszerint egyáltalán nem
értetted meg és úgy fikázol. :-/
(Tényleg emailcimet fogok változtatni, vörös posztó úgytűnik számodra a mostani)
> Nem tudom, minek kiszerelni valamit, ha a helyén is meg lehet csinálni. Igen,
Nem lehet. Csak sufnizni, az nem munka hanem gányolás.
> van csapágyhézag, de a helyén esztergálás által kifejtett erő mindig ugyanolyan
> irányú, így a csapágyhézag hatása is mindig ugyanaz, tehát eltűnik.
Huhh... főleg akkor jó, ha a csapágyfészek golyók nem egyenletesen kopottak
(mert nem egyenletesen kopik), és kóvályog az egész. Tárcsa szélén már komoly
változást mutat. (kanyarban, terhelésváltáskor hallom motoron autón egyaránt,
hogy nekifeszül a tárcsa a fékbetétnek az agycsapágy (szükséges) lógása miatt...)
> Az meg ne foglalkoztasson, ha én a saját autóm féktárcsáját flex segítségével
> csíkmentesítem. Olcsó és kiválóan bevált megoldás.
Tüneti kezelésre jó 1000kg-os a->b autónál. De egy emberekkel megpakolt alapból
is 2 tonnás autót egy mondjuk osztrák autópálya lejtő aljában nem szeretnék
ilyen módon felszabályzott tárcsával vészfékezni Jürgen normális műszaki
állapotban levő autója mögött. Nem véletlen vannak ezeken az autókon négy+
dugattyús fékek, és akkora tárcsák mint más autónak a kereke...
> 250-ről nullára gyorsfékezés miatt eldeformálódott féktárcsám, mint neked lehet.
> Itt tényleg csak az a feladat (marha ritkán), hogy ha becsíkozódik, emiatt
> hangja van, azt megszüntessem. Lehet ócsárolni, de felesleges.
Szakszerűtlen, ennyi.
> Na mindegy, nincs miről beszélnünk, más a felfogásunk, és mint írtam, nem
> csípem, ahogy megszólalsz, ahogy a stílus van előbb, az érvek meg hátul vagy sehol.
Ok-okozat.
Én meg azt nem csípem, hogy erőszakkal nyomod le a másik torkán az elméleteid,
melyekben helyből sok ponton lehet hibát találni, vagy cáfolni.
(Mások is megirták az elmult napokban, hogy elég zavaró mikor azt gondolod te
tudod csak a tutit. )
A.
More information about the Elektro-etc
mailing list