[elektro-etc] nyomatek meres robbanomotoron

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Apr 20 08:24:32 CEST 2012


Fura hogy epp a teherautokat hozod peldakent.
Ha tartos acelrugokat tudnanak csinalni , akkor itt lenne ertelme , hiszen
ha felut , akkor a potkocsi vazszerkezete , a gumik , felnik is serulnek.
Csak rendes rugot kene alatenni - megis a legrugot valasztottak , pedig
progressziv rugot csinalni konnyu - minden egynel tobblapos laprugo tuti
pelda ra .

Bye
Dexter
2012.04.20. 8:09, "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com> ezt írta:

> vajk fekete wrote:
>
>> Ugyanmar. Nem tesznel az ujautoba potkereket, mert igy jobban
>> eladhato.
>>
>> 60literrel nagyobb csomagter, 15kiloval kisebb onsuly(ugye emelo sem
>> kell), parezerrel alacsonyabb ar. Te is ezt valasztanad.
>>
>
> Nem világos, ezt kinek válaszoltad, de tegyük fel, hogy nekem. :-)
>
> Milliós tételnél párezer? Én biztos nem azt választanám.
> A pótkerék érdekes. Ez a járgány tizenéve nálam van, még sosem kellett az
> út mellett defekt miatt kereket cserélnem. Szóval tényleg nem annyira
> fontos, hogy legyen normál pótkerék, elég lehet a virsli is. Ez annyira
> ritka dolog lehet, hogy én még nem is láttam ilyen virslikeréken menő autót.
>
> A rugó viszont más tészta. Csak kicsit lenne szerkezetileg bonyolultabb,
> ha két koncentrált rugó lenne, nem egy, és máris tudhatná a teljes
> összenyomást is, legalábbis a gumi ütközőbakokig való összetörésmentes
> összenyomást. Már, ha egy rugóval nem oldható meg.
>
> Ha ezt az elvet pl a teherautóknál is alkalmaznák (nem kell kibírnia az
> ütközésig hajlást a laprugóknak), be is b...na.
>
> hjozsi
>


More information about the Elektro-etc mailing list