[elektro-etc] Mai napi okossag
Xorn
toth.endre at gmail.com
Sun Apr 15 10:41:11 CEST 2012
Bécsben valamiért ez is működik. Pl. U4 mind a két végén pályaudvar
van, mellette parkolóházzal, ahol valami 3 Euróért lehet ott hagyni az
autót egész napra. Közben 60 cent fél óra parkolás benn a városban.
Meg persze az embereknek sem derogál 15-20 percet tömegesen közlekedni
ugyanannyi autózás + 8 * 1,2 parkolódíj kifizetése helyett. Ja, hogy
metróval el lehet jutni a Belváros szinte tetszőleges pontjához
sétatávolságba? Na igen, ez is az egyik a korábban általam említett
feltételek közül...
Best regards,
Andy
2012/4/14 cst <maguspr at freemail.hu>:
> plane P+R parkolók Budapesten "Park and Ride", hogy
> rakd le az autódat valahol kívül, és szállj fel buszra, villamosra, metróra
> hogy utána az agyatlan fővárosi törvényalkotók közlekedési baromságait
> kielégítsed
>
> a másik szempont lehet, hogy Szolnokról hamarabb eléred Budapest Nyugati
> pu.,
> mint pestlőrincről, vagy rákosrettenetesről, vagy gyálról budapesti
> tömegközlekedéssel
>
>
> -----Original Message-----
> From: vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>
> To: elektro-etc at tesla.hu <elektro-etc at tesla.hu>
> Date: 2012. április 14. 22:45
> Subject: Re: [elektro-etc] Mai napi okossag
>
>
> Az a helyzet, hogy Magyarorszagon a kozossegi kozlekedesre mindenki ugy
> tekint, hogy az azert van/kell, hogy a ruppotlan csorok ne legyenek bezarva
> a negy fal koze. Nem szuntetjuk meg a tavolsagi kozlekedest, mert a
> diakok/munkanelkuliek/csoro melosok/nyugdijasok nem tudnanak eljutni ahova
> kell. Van helyi kozlekedes, hogy azok a szerencsetlenek akiknek nem futja
> kocsira eljuthassanak meloba.
>
> Durvan hangzik mi? De frankon igy gondolkoznak akik csinaljak ezeket a
> rendszereket. Kozben
> - ezeknek az embereknek mar igy is bazi draga
> - 200ezerert mukodokepes autot lehet venni
> - senki nem szereti ha lenezik
>
> Raadasul egyszeruen kinalati piac lett kozben. Mar nem szocializmus van,
> ahol az allam vagy megoldja, vagy nincs semmi. Arrol nem is beszelve, hogy
> Bp-en nem azert kell bkvzzon egy csomo ember, mert nem futja nekik autora,
> hanem mert ha mindnek futna autora (egy reszuknek amugy mar van!) akkor nem
> fernenk el az uton.
>
> A becs-salzburg vonalon sem azert vannak a vonatok, hogy a csorok akiknek
> nincs kocsija eljussanak salzburgba.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
> From: Skandar Graun <sgraun at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Saturday, 14 April 2012, 22:33
> Subject: Re: [elektro-etc] Mai napi okossag
>
> Amikor Pesten BKV-val két óra az út, autóval meg 20-25 perc, ne is
> csodálkozz, hogy autót használnak.
> Megintcsak a szokásos problĂ©ma: Logikusan kellene felĂ©pĂteni a
> tömegközlekedĂ©st, egymásra Ă©pĂtve a rĂ©tegeket, fenntartani az
> együttműködést.
> Ez itt nem megy.
> Amikor a Mà V vezér megpróbálta bevezetni az ütemezett menetrendet,
> számonkérni a késést, kötbérezni a melléküzemágakat
> (pályafenntartás,
> járműfenntartás), szóval élhetővé és használhatóvá tenni a
> MĂ V-ot,
> semmi perc alatt kifúrták.
>
> jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> Ărta (2012. április 14. 22:13):
>> Fuzesi Arnold wrote:
>>>
>>> Elmennek a legközelebbi vasutallomasra a helyi buszokkal, amik amugy
>>> is kozlekedtek eddig is arra.
>>
>>
>> à , dehogy! Vagy beülnél valamelyik autódba, vagy ha az idojárás
> olyan,
>> motorral mennél. :-)
>>
>> Tudom, hülyéskedésnek tunik, de szerintem ez nagyobb oka annak, hogy
>> döglodik a máv meg más tömegközlekedési cég, nem a kedvezmények.
> Én még
>> emléxem, hogy kellett a 60-as, 70-es években utazni. Nem feltétlenül
> akarták
>> becsukni az ajtókat, nem is tudták mindig. Nem egyszer utaztam
> villamoson,
>> héven a lépcson lógva. A vonatok is tök zsúfoltak voltak. Ma már a
> zemberek
>> jelentos része képes autót tartani, és azzal menni.
>>
>> hjozsi
>
More information about the Elektro-etc
mailing list