[elektro-etc] Mai napi okossag
cst
maguspr at freemail.hu
Sun Apr 15 09:47:53 CEST 2012
van egy srác, aki a mi falunkból jár at napi munkába kelenföldre
alkalmazottként
autóval oda-vissza 50km 4liter dugók miatt kb 2000Ft/nap, 40eHUF/hónap
a 10eHUF-os bérlettel tömegközlekedve, ezzel szemben nyáron csak a moped
lehet
alternatíva a bérlettel szemben
-----Original Message-----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu <elektro-etc at tesla.hu>
Date: 2012. április 15. 9:19
Subject: Re: [elektro-etc] Mai napi okossag
>vajk fekete wrote:
>> ha a mav uj motorvonataira gondolsz, akkor az a helyzet ennel sokkal
>> szomorubb.
>>
>> ezeket a rovid motorvonatokat mindenutt arra hasznaljak, hogy jo suru
>> lehessen a kovetes csucsban, es csucson kivul is viszonylag. a mav
>> megvette, es rajott hogy menetrendileg meg iranyitasilag keptelen
>> ilyen suru menetrendet mukodtetni. ezert osszecsavarozzak oket
>> kettesevel, neha allitolag harmasaval is, es ugy jaratjak.
>> megsporoljak a sofor fizujat, minten mas uzemeltetesi koltseg pont
>> annyi, mintha kulon mennenek.
>
>Biztos nem ilyen egyszerű. Látok rövid szerelvényeket is, meg jó
hosszĂşakat is.
>Ha ez lenne, amit Ărsz, csak hosszĂşakat látnĂ©k.
>
>Az persze világos, hogy túl sűrű menetrend nem lehet, mert nincs is
hozzá utas.
>Ehhez az a koncepció kellene, ami persze pénzbe kerül elsőre, hogy az
utasokat
>oda kellene tudni csábĂtani. Tehát a kapcsolĂłdĂł infrastruktĂşrák, pl
az
>állomáskonál lĂ©tesĂtett parkolĂłk, aztán a cĂ©lállomáson (ezesetben
a fővárosban)
>olyan tömegközlekedĂ©s, hogy az autĂłval közlekedĹ‘ szĂvesen válassza
azt.
>
>Nekem gyanĂşs, hogy sok ember nem szĂvesen választja, aki amĂşgy elbĂrja
anyagilag
>az autót. A benzin árának az emelkedésével romlik a szitu, mert bár a
>szegĂ©nyebbek rákapnak a tömegközlekedĂ©sre, de aki mĂ©g mindig bĂrja,
az jobban
>jár. Ma már bármikor át lehet menni épeszű idő alatt a városon, pl
budafok-M3 a
>lánchĂdon, andrásin... nemigen van dugĂł. Pár Ă©ve sokszor a tök
körbemenős módit
>választottam az M0-án, mert megérte, főleg, amióta az M31 is meglett.
Most már
>eszembe se jut, csúcsforgalomban is át lehet repülni a városon.
>
>hjozsi
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list