[elektro-etc] Mai napi okossag
cst
maguspr at freemail.hu
Sun Apr 15 07:08:50 CEST 2012
hallhatod a bkv ellenőri visszaélésekről szóló híreket
mostanában metrómegállóknál láttam olyan "bkv ellenőr" fazonokat,
akiknek az utcaseprő felszerelést sem adnám a kezükbe :-(
nem véletlen, hogy "csak a közterületfelügyelővel" együtt
lehet a bliccelőt igazoltatni...
aztán pl. a mi falunkból 3 átszállással ( 4 "viszonylattal" ) tudom
elérni az elektroexpressz 15ker személyes átvételét
valamelyik nap megszakításokkal ügyintézésekkel megspékelve
11 bkvjegy kellett volna, ha nem lett volna bérletem...
-----Original Message-----
From: Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu <elektro-etc at tesla.hu>
Date: 2012. április 15. 2:14
Subject: Re: [elektro-etc] Mai napi okossag
>Az a fura h nyugatabbra ezert az arert n-szer jobbat tudnak osszehozni.
>Igaz ott kapu van a metronal, nincs logas.
>Meg a sofornel veszed a jegyet, vagy mutatod a berletet.
>
>Itthon is ez lesz, de 10 ev alatt jutott el a gyenge agyuk addig, hogy
lehet
>azert veszteseges mert a zemberek fele bliccel. (még most is)
>
>
>A.
>On 2012.04.14. 22:45, vajk fekete wrote:
>> Az a helyzet, hogy Magyarorszagon a kozossegi kozlekedesre mindenki ugy
tekint, hogy az azert van/kell, hogy a ruppotlan csorok ne legyenek bezarva
a negy fal koze. Nem szuntetjuk meg a tavolsagi kozlekedest, mert a
diakok/munkanelkuliek/csoro melosok/nyugdijasok nem tudnanak eljutni ahova
kell. Van helyi kozlekedes, hogy azok a szerencsetlenek akiknek nem futja
kocsira eljuthassanak meloba.
>>
>> Durvan hangzik mi? De frankon igy gondolkoznak akik csinaljak ezeket a
rendszereket. Kozben
>> - ezeknek az embereknek mar igy is bazi draga
>> - 200ezerert mukodokepes autot lehet venni
>> - senki nem szereti ha lenezik
>>
>> Raadasul egyszeruen kinalati piac lett kozben. Mar nem szocializmus van,
ahol az allam vagy megoldja, vagy nincs semmi. Arrol nem is beszelve, hogy
Bp-en nem azert kell bkvzzon egy csomo ember, mert nem futja nekik autora,
hanem mert ha mindnek futna autora (egy reszuknek amugy mar van!) akkor nem
fernenk el az uton.
>>
>> A becs-salzburg vonalon sem azert vannak a vonatok, hogy a csorok akiknek
nincs kocsija eljussanak salzburgba.
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>> From: Skandar Graun<sgraun at gmail.com>
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Sent: Saturday, 14 April 2012, 22:33
>> Subject: Re: [elektro-etc] Mai napi okossag
>>
>> Amikor Pesten BKV-val két óra az út, autóval meg 20-25 perc, ne is
>> csodálkozz, hogy autót használnak.
>> Megintcsak a szokásos problĂ©ma: Logikusan kellene felĂ©pĂteni a
>> tömegközlekedĂ©st, egymásra Ă©pĂtve a rĂ©tegeket, fenntartani az
>> együttműködést.
>> Ez itt nem megy.
>> Amikor a MĂV vezĂ©r megprĂłbálta bevezetni az ĂĽtemezett menetrendet,
>> számonkérni a késést, kötbérezni a melléküzemágakat
(pályafenntartás,
>> járműfenntartás), szóval élhetővé és használhatóvá tenni a
MĂV-ot,
>> semmi perc alatt kifúrták.
>>
>> jhidvegi<jhidvegi at gmail.com> Ărta (2012. április 14. 22:13):
>>> Fuzesi Arnold wrote:
>>>>
>>>> Elmennek a legközelebbi vasutallomasra a helyi buszokkal, amik amugy
>>>> is kozlekedtek eddig is arra.
>>>
>>>
>>> Ă, dehogy! Vagy beĂĽlnĂ©l valamelyik autĂłdba, vagy ha az idojárás
olyan,
>>> motorral mennél. :-)
>>>
>>> Tudom, hülyéskedésnek tunik, de szerintem ez nagyobb oka annak, hogy
>>> döglodik a máv meg más tömegközlekedési cég, nem a kedvezmények.
Én még
>>> emléxem, hogy kellett a 60-as, 70-es években utazni. Nem feltétlenül
akarták
>>> becsukni az ajtókat, nem is tudták mindig. Nem egyszer utaztam
villamoson,
>>> héven a lépcson lógva. A vonatok is tök zsúfoltak voltak. Ma már a
zemberek
>>> jelentos része képes autót tartani, és azzal menni.
>>>
>>> hjozsi
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list