[elektro-etc] Mai napi okossag
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Apr 15 02:14:21 CEST 2012
Az a fura h nyugatabbra ezert az arert n-szer jobbat tudnak osszehozni.
Igaz ott kapu van a metronal, nincs logas.
Meg a sofornel veszed a jegyet, vagy mutatod a berletet.
Itthon is ez lesz, de 10 ev alatt jutott el a gyenge agyuk addig, hogy lehet
azert veszteseges mert a zemberek fele bliccel. (még most is)
A.
On 2012.04.14. 22:45, vajk fekete wrote:
> Az a helyzet, hogy Magyarorszagon a kozossegi kozlekedesre mindenki ugy tekint, hogy az azert van/kell, hogy a ruppotlan csorok ne legyenek bezarva a negy fal koze. Nem szuntetjuk meg a tavolsagi kozlekedest, mert a diakok/munkanelkuliek/csoro melosok/nyugdijasok nem tudnanak eljutni ahova kell. Van helyi kozlekedes, hogy azok a szerencsetlenek akiknek nem futja kocsira eljuthassanak meloba.
>
> Durvan hangzik mi? De frankon igy gondolkoznak akik csinaljak ezeket a rendszereket. Kozben
> - ezeknek az embereknek mar igy is bazi draga
> - 200ezerert mukodokepes autot lehet venni
> - senki nem szereti ha lenezik
>
> Raadasul egyszeruen kinalati piac lett kozben. Mar nem szocializmus van, ahol az allam vagy megoldja, vagy nincs semmi. Arrol nem is beszelve, hogy Bp-en nem azert kell bkvzzon egy csomo ember, mert nem futja nekik autora, hanem mert ha mindnek futna autora (egy reszuknek amugy mar van!) akkor nem fernenk el az uton.
>
> A becs-salzburg vonalon sem azert vannak a vonatok, hogy a csorok akiknek nincs kocsija eljussanak salzburgba.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
> From: Skandar Graun<sgraun at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Saturday, 14 April 2012, 22:33
> Subject: Re: [elektro-etc] Mai napi okossag
>
> Amikor Pesten BKV-val két óra az út, autóval meg 20-25 perc, ne is
> csodálkozz, hogy autót használnak.
> Megintcsak a szokásos probléma: Logikusan kellene felépíteni a
> tömegközlekedést, egymásra építve a rétegeket, fenntartani az
> együttműködést.
> Ez itt nem megy.
> Amikor a MÁV vezér megpróbálta bevezetni az ütemezett menetrendet,
> számonkérni a késést, kötbérezni a melléküzemágakat (pályafenntartás,
> járműfenntartás), szóval élhetővé és használhatóvá tenni a MÁV-ot,
> semmi perc alatt kifúrták.
>
> jhidvegi<jhidvegi at gmail.com> írta (2012. április 14. 22:13):
>> Fuzesi Arnold wrote:
>>>
>>> Elmennek a legközelebbi vasutallomasra a helyi buszokkal, amik amugy
>>> is kozlekedtek eddig is arra.
>>
>>
>> Á, dehogy! Vagy beülnél valamelyik autódba, vagy ha az idojárás olyan,
>> motorral mennél. :-)
>>
>> Tudom, hülyéskedésnek tunik, de szerintem ez nagyobb oka annak, hogy
>> döglodik a máv meg más tömegközlekedési cég, nem a kedvezmények. Én még
>> emléxem, hogy kellett a 60-as, 70-es években utazni. Nem feltétlenül akarták
>> becsukni az ajtókat, nem is tudták mindig. Nem egyszer utaztam villamoson,
>> héven a lépcson lógva. A vonatok is tök zsúfoltak voltak. Ma már a zemberek
>> jelentos része képes autót tartani, és azzal menni.
>>
>> hjozsi
>
More information about the Elektro-etc
mailing list