[elektro-etc] Mai napi okossag

cst maguspr at freemail.hu
Sat Apr 14 23:36:05 CEST 2012


plane  P+R parkolók Budapesten "Park and Ride", hogy
rakd le az autódat valahol kívül, és szállj fel buszra, villamosra, metróra
hogy utána az agyatlan fővárosi törvényalkotók közlekedési baromságait
kielégítsed

a másik szempont lehet, hogy Szolnokról hamarabb eléred Budapest Nyugati
pu.,
mint pestlőrincről, vagy rákosrettenetesről, vagy gyálról budapesti
tömegközlekedéssel


-----Original Message-----
From: vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>
To: elektro-etc at tesla.hu <elektro-etc at tesla.hu>
Date: 2012. április 14. 22:45
Subject: Re: [elektro-etc] Mai napi okossag


Az a helyzet, hogy Magyarorszagon a kozossegi kozlekedesre mindenki ugy
tekint, hogy az azert van/kell, hogy a ruppotlan csorok ne legyenek bezarva
a negy fal koze. Nem szuntetjuk meg a tavolsagi kozlekedest, mert a
diakok/munkanelkuliek/csoro melosok/nyugdijasok nem tudnanak eljutni ahova
kell. Van helyi kozlekedes, hogy azok a szerencsetlenek akiknek nem futja
kocsira eljuthassanak meloba.

Durvan hangzik mi? De frankon igy gondolkoznak akik csinaljak ezeket a
rendszereket. Kozben
- ezeknek az embereknek mar igy is bazi draga
- 200ezerert mukodokepes autot lehet venni
- senki nem szereti ha lenezik

Raadasul egyszeruen kinalati piac lett kozben. Mar nem szocializmus van,
ahol az allam vagy megoldja, vagy nincs semmi. Arrol nem is beszelve, hogy
Bp-en nem azert kell bkvzzon egy csomo ember, mert nem futja nekik autora,
hanem mert ha mindnek futna autora (egy reszuknek amugy mar van!) akkor nem
fernenk el az uton.

A becs-salzburg vonalon sem azert vannak a vonatok, hogy a csorok akiknek
nincs kocsija eljussanak salzburgba.

vajk


________________________________
From: Skandar Graun <sgraun at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Saturday, 14 April 2012, 22:33
Subject: Re: [elektro-etc] Mai napi okossag

Amikor Pesten BKV-val két óra az út, autóval meg 20-25 perc, ne is
csodálkozz, hogy autót használnak.
Megintcsak a szokásos probléma: Logikusan kellene felépíteni a
tömegközlekedést, egymásra építve a rétegeket, fenntartani az
együttműködést.
Ez itt nem megy.
Amikor a MÁV vezér megpróbálta bevezetni az ütemezett menetrendet,
számonkérni a késést, kötbérezni a melléküzemágakat
(pályafenntartás,
járműfenntartás), szóval élhetővé és használhatóvá tenni a
MÁV-ot,
semmi perc alatt kifúrták.

jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta (2012. április 14. 22:13):
> Fuzesi Arnold wrote:
>>
>> Elmennek a legközelebbi vasutallomasra a helyi buszokkal, amik amugy
>> is kozlekedtek eddig is arra.
>
>
> Á, dehogy! Vagy beülnél valamelyik autódba, vagy ha az idojárás
olyan,
> motorral mennél. :-)
>
> Tudom, hülyéskedésnek tunik, de szerintem ez nagyobb oka annak, hogy
> döglodik a máv meg más tömegközlekedési cég, nem a kedvezmények.
Én még
> emléxem, hogy kellett a 60-as, 70-es években utazni. Nem feltétlenül
akarták
> becsukni az ajtókat, nem is tudták mindig. Nem egyszer utaztam
villamoson,
> héven a lépcson lógva. A vonatok is tök zsúfoltak voltak. Ma már a
zemberek
> jelentos része képes autót tartani, és azzal menni.
>
> hjozsi



More information about the Elektro-etc mailing list