[elektro-etc] [Ticket #246] Gonosz gondolat

halozat rendszergazda at kiszuglo.hu
Tue Apr 10 23:06:05 CEST 2012


This is a notification from the Help Desk.




On Apr 10, 2012 @ 11:05 pm, agabor at electrodesign.hu wrote:
Nem kell a jobb lábad egy helyben tartani.
Nekem is kincset ért, amikor törött bal bokával megvettem az automata 
váltó autót.


Gábor

2012.04.09. 0:04 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Acs Gabor wrote:
>> Tempomat a barátod (lenne).
>
> Mitől lenne nekem az jobb?
>
> hjozsi
>
> _____________ NOD32 7001 (20120326) Inform�ci� _____________
>
> Az �zenetet a NOD32 antivirus system megvizsg�lta.
> http://www.nod32.hu
>
>
>


==Ticket History==

On Apr 10, 2012 @ 11:05 pm, jhidvegi at gmail.com wrote:
Kaczmarek Edvard wrote:

> Ken Thompson se volt kis darab, de létezett az az összeg,
> amennyiért felmehetett egy MiG 29-cel.
>
> http://plan9.bell-labs.com/who/ken/mig5.gif
> http://cm.bell-labs.com/who/ken/mig6.gif
> http://plan9.bell-labs.com/who/ken/mig4.gif
>
> http://plan9.bell-labs.com/who/ken/mig.html

Hm. Ha jól nézem, magának a repülésnek az alapára a 3000 dollár. Ha lenne magyar 
hely, ahol be lehetne fizetni, ezt talán még ki is tudnám fizetni egyszer.

Köszi a linkeket, felcsillant a szemem! :)

hjozsi

------
On Apr 10, 2012 @ 11:04 pm, jhidvegi at gmail.com wrote:
Acs Gabor wrote:
> Tempomat a barátod (lenne).

Mitől lenne nekem az jobb?

hjozsi

------
On Apr 10, 2012 @ 11:04 pm, edk-eletc at babakezek.hu wrote:
> repülőgépen próbálnám ki. Mitagadás, ha lehetőség lenne rá, lehet, hogy 
> gyűjtenék egy olyan lehetőség megfizetésére, hogy egy akár gyakorló 
> vadászgéppel vigyenek egy körre, persze nem úgy, hogy a fejreállástól a 
> pörgésig minden legyen benne. Az nem vonz, csak a sebesség a géppel. Asszem 
> van mód rá, hogy a vendég üljön elől. Arra viszont csaknem biztos nincs mód, 
> hogy bárki beüljön, akármennyit is tudna fizetni. Na aztán lehet, hogy be se

Ken Thompson se volt kis darab, de létezett az az összeg, 
amennyiért felmehetett egy MiG 29-cel.

http://plan9.bell-labs.com/who/ken/mig5.gif
http://cm.bell-labs.com/who/ken/mig6.gif
http://plan9.bell-labs.com/who/ken/mig4.gif

http://plan9.bell-labs.com/who/ken/mig.html


Ed

------
On Apr 10, 2012 @ 11:04 pm, arnold.fuzesi.lista at gmail.com wrote:
No Comment

------
On Apr 10, 2012 @ 11:04 pm, jhidvegi at gmail.com wrote:
Karoly Kovacs wrote:

> Sajnos, ez is jellemzo mindket nemre. Allitolag a cihologusok szerint
> a vezetok felelmetesen nagy szazaleka begorcsol, kapaszkodik a
> kormanyba, ha mondjuk szemben egy kocsi hibasan eloz, s nem tud
> idejeben visszamenni a savjaba. Ekkor aztan frontalis utkozes lesz,
> pedig siman elmehetett volna fuvet nyirni... En mar jo sok fuvet
> lenyirtam eletemben. :)))

Szerintem meg nem. A nők már ott elkezdenek különbözni, hogy "kezelik" az autót 
a kezelőszerveknél fogva, de hogy melyik mi a francot csinál, a zömüknek fingja 
sincs róla, meg nem is érdekli. Az egész kreszt is asszem úgy fogják fel, mint 
valami receptet.

egészen megdöbbentem a minap. Egy olyan idős hölgy volt egy riport 
interjúalanya, aki zsidóként valamelyik koncentrációs táborban töltött sok időt. 
Az egyik szórakozásuk az volt, hogy öten, akik együtt voltak, recepteket mondtak 
egymásnak. Persze megvolt biztos az oka, meg minden, de ebből nekem az jött ki, 
hogy ez a receptesdi a nők valami elidegeníthetetlen sajátja. Így tanulnak meg 
sokmindent, és így alkalmaznak sokmindent. Persze biztos nem lehet 
általánosítani, meg biztos sok pasi is van, akinek szintén gőze sincs, mi van, 
ha benyomja a kuplungot.

hjozsi

------
On Apr 10, 2012 @ 11:04 pm, jhidvegi at gmail.com wrote:
Fuzesi Arnold wrote:

>> térdem, ami jó, mert tuti nem alszom el, de gyakran ki kell állni,
>> meg kell mozgatni.
>
> Nekem is, ha nem olasz autóban ülök. :))) Najó, vannak kivételek, de

Na jó, azért a szar ülést és az arthrosyst, amitől aludni se lehet rendes 
ágyban, meg kéne különböztetni. :-) Ha ilyened lenne, a sielést 
egyszer-smindenkorra elfelejthetnéd.

> (A tökeim a  torkomban mert csúszok le az ülésről, rövid az ülőlap,

Ez tényleg egy hülyeség. De én átalakítottam az ülést. :-) Ezt lehet billenteni 
is, meg előre-hátra tologatni, meg a támlát dönteni. Nem az ülés szar. Bár 
biztos van sokkal jobb is, pl amit le-föl is lehet állítani, meg tán a támla 
helyzetét az ülőfelülethez képest.

Ezek a rövid ülőfelületek azért lehetnek, hogy apró emberek is jól ellegyenek az 
autóban. A magas, hosszúcombúak meg le vannak szarva. Aki jó magas, az úgyis 
megszokta, hogy állandóan lehajtott fejjel jár (nehogy beverje valami 
ajtófélfába a fejét), meg hogy minden asztal alacsony, meg a székek is, a wc 
is... :-)

>> Mo-on jogszerűen nem lehet ugye kipróbálni a nagysebességű vezetést.
>> Ezért meg nem fogok némethonba menni.
>
> Nincs rajta elöl rendszám. :D :D

Azt már helyből tudják büntetni, nemde?

> Az engem is. Nem kicsit. Azért az igazi bőrnek elég jó illata van
> sztem... nem pacsuli meg divat. Hanem pont egy tradicionalis
> termeszetes illat.

Lehet, de én már odáig süllyedtem, hogy a tiszta levegőben érzem csak jól magam, 
és semmiféle illat nem kell, sőt, zavar, ha ok nélkül van jelen. (Ok: pl egy 
technológia van egy üzemben, aminek vannak szagai, elfogadom, ez van.) Aki 
viszont mindenféle illatosítókat használ, vagy bármi szag szándékosan és 
feleslegesen van ott, az zavar.

hjozsi

------
On Apr 10, 2012 @ 11:04 pm, koka55 at kabsi.at wrote:
> Ezt netán a németek meg is mondják?
Nem emlekszem, de valahol valoban olvastam, de mar jo regen volt, azt 
sem tudom, hogy magyarul vagy nemetul olvastam. :)))

> Basszameg egy busznak is elég lett volna bőven a
> hely, de nem, neki ragaszkodnia kellett a gyalogossal szemben is az út
> jobb oldalához. (ott nem volt járda).
Erdemes megnezni, hogy a vezetok jo nagy hanyada (ferfiak is!) 
egyaltalan nincsenek tisztaban a kocsijuk meretevel. Sokszor a 
hangulatomtol fuggoen vagy rohogok, vagy bosszankodom, amikor latom, 
hogy a csilli-villi X5-ossel (ill. mas, hasonlo luxus jargannyal) a 
parkolobol kitolataskor 20 centinkent megy elore-hatra, mikozben meg van 
mogotte >1meter.
Szep pelda erre Becsben a Ring (kb. mint a Kiskorut Pesten), amely 
nagyon szuk. 3 savos, de a savok igen keskenyek. Sokan teljesen atlognak 
a masik savba.

> Akár az
> életük árán is ragaszkodnak a jogaikhoz. Pl jön a sávjában szembe egy
> teherautó, van menekülőút, de nem, csak sikolt, végül eltapossák.
Sajnos, ez is jellemzo mindket nemre. Allitolag a cihologusok szerint a 
vezetok felelmetesen nagy szazaleka begorcsol, kapaszkodik a kormanyba, 
ha mondjuk szemben egy kocsi hibasan eloz, s nem tud idejeben 
visszamenni a savjaba. Ekkor aztan frontalis utkozes lesz, pedig siman 
elmehetett volna fuvet nyirni... En mar jo sok fuvet lenyirtam 
eletemben. :)))

> Szerintem a pasik is sok hibát vétenek, amiknek baleset a vége, és
> ezeknek csak kis része gyorshajtás.
Igen, csak ahogy magad is irtad, azt lehet merni, annak "jo" a 
publicitasa...

Karoly

------
On Apr 10, 2012 @ 11:04 pm, jhidvegi at gmail.com wrote:
Karoly Kovacs wrote:

> Ott biztosan nem mernek a palacsintak leragasztott rendszamu motorral
> vigeckedni. :))) A nemetek ugyanis valoban jaroroznek, nem csak magyar
> modon beallnak a "jol fizeto" helyekre mericskelni. A jarorozes kozben
> meglepoen sok szabalytalankodot kikapnak a forgalombol. Ez szerintem
> nagyon fontos is, mert ha jol tudom - minden media hajciho ellenere -,
> az elso szamu baleseti ok nem a gyurshajtas, hanem a hibas elozes.

Ezt netán a németek meg is mondják? Szerintem sem az, itt is sokat dumáltunk már 
erről. Ez a gyorshajtásosdi csak egy ostoba nyomulás. Ezt lehet mérni, erre van 
szabály, minden más le van szarva.

Ma pl érdekes apró eset: megyek gyalog egy igen-igen mellékút bal felén. Egy 
szintén nem valami nagy fontosságú útról befordul egy autó, jön velem szembe. 
Simán elmehetett volna mellettem nekem jobbról, de nem, elkezdett lemenni az 
útról a fűre, majdnem neki a kerítésnek, mire átsiettem az út másik oldalára. A 
hülye picsa (mert az ült a volánnál) rosszallóan nézett. Basszameg egy busznak 
is elég lett volna bőven a hely, de nem, neki ragaszkodnia kellett a gyalogossal 
szemben is az út jobb oldalához. (ott nem volt járda).

Mondják néha, hogy a nők sokkal jobban vezetnek. Hát szerintem a nők sokkal 
szarabbul vezetnek, inkább rigorózus szabálytartók. Akár az életük árán is 
ragaszkodnak a jogaikhoz. Pl jön a sávjában szembe egy teherautó, van 
menekülőút, de nem, csak sikolt, végül eltapossák. (Egy konkrét eset történt 
így, fuvaros kölök mesélte. Snúroztak az ifa motorháztetőjén, és nem vette észre 
a sofőr, hogy átsodródott a szembesávba. De a nő, akit eltaposott, az meg semmit 
nem tett azért, hogy életben maradjon.)

De mást is elkövetnek. Belefékeznek megfagyott vízátfolyásba ijedtükben, vagy 
simán lemennek az útról fényes nappal anélkül, hogy másik autó akárcsak a 
környéken is lenne. (Ezek is mind konkrétumok az ismeretségi körből, ha nem is a 
közelmúltból.)

Szerintem a pasik is sok hibát vétenek, amiknek baleset a vége, és ezeknek csak 
kis része gyorshajtás.

hjozsi

------
On Apr 10, 2012 @ 11:04 pm, koka55 at kabsi.at wrote:
> Nekem is, ha nem olasz autóban ülök. :))) Najó, vannak kivételek, de
> elképesztő micsoda sámlikat építenek be autókba ülés gyanánt némely
> márkánál.
A franciakat se felejtsd ki! :)))
Annak idejen az elso francia autom egy kis 205-os Peugeot volt. A 
Zsiguli utan (de meg a kozvetlenul elotte birtokolt Audi 80-asom utan 
is) valami fenomenalis erzes volt. :)))
Erdekes, hogy a 306-os meg a 206-os nem volt annyira kenyelmes, bar 
nemelyik mas tipushoz kepest azert egesz jok voltak azok is.
Aztan jottek a Xantiak, most meg a C5-os.

Karoly

------
On Apr 10, 2012 @ 11:04 pm, arnold.fuzesi.lista at gmail.com wrote:
No Comment

------
On Apr 10, 2012 @ 11:01 pm, koka55 at kabsi.at wrote:
> Hm. Csak az autópálya-rendőrök, vagy mind?
Ja, ezt az elobb kifelejtettem.

Termeszetesen csak az autopalyan. Kozuton ott is "rendes" 
sebessegkorlatozas van, oda nem kellenek szuper rendorautok, eleg a 
Passat is. Eltekintve - gondolom - a razos esetektol.

Ott biztosan nem mernek a palacsintak leragasztott rendszamu motorral 
vigeckedni. :))) A nemetek ugyanis valoban jaroroznek, nem csak magyar 
modon beallnak a "jol fizeto" helyekre mericskelni. A jarorozes kozben 
meglepoen sok szabalytalankodot kikapnak a forgalombol. Ez szerintem 
nagyon fontos is, mert ha jol tudom - minden media hajciho ellenere -, 
az elso szamu baleseti ok nem a gyurshajtas, hanem a hibas elozes.

Karoly

------
On Apr 10, 2012 @ 11:00 pm, koka55 at kabsi.at wrote:
Ausztriaban is muxik.
Sajat karunkon tanultuk meg, par eve mentunk Villach fele az autopalyan, 
majd kb. ket het mulva jott a bunti, hogy 0,7sec kovetesi tavolsagot 
tartottunk. Igaz, mi "csak" 72 Eurot fizettunk.

Karoly


> Most olvasom a totalcar-on:
>
> "Nemrég Németországban jártam, és sofőrünk – egy őslakos – beárazta,
> hogy az előttünk az X6-os az autópályán mennyiért szabálytalankodott.
> Először elkezdte letolni az előtte menőt, amit Németországban tilt a
> KRESZ. Erre nem árt figyelni, mert a németek nemcsak meghozzák a
> szabályokat, hanem utána be is tartatják. A szabály pedig egyszerű:
> aki százzal megy, az minimum ötven méter követési távolságot
> köteles tartani, százhatvannál már nyolcvanat; azaz a sebesség felét,
> méterben kifejezve. A német rendőrök egyébként ezt valóban mérik,
> radarokkal, de ne kérdezzék, pontosan hogyan. Akit megcsípnek,
> az négyszáz eurós büntetésre számíthat. Sofőrünk elmondta,
> hogy a rendőrségnek már több bevétele van a követési távolság
> nem betartásáért kiszabott büntikből, mint a gyorshajtásból kiszabottért."
>
> Át kéne venni tőlük.
>
> Gábor
>
>
> -----Original Message-----
> From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu <elektro-etc at tesla.hu>
> Date: 2012. április 6. 23:12
> Subject: [elektro-etc] Gonosz gondolat
>
>
> Hogyan lehetne egyszerűen megcsinálni egy olyan motyót, ami hátrafelé
> sasol az autó mögé, és ha valaki túl közel jön, akkor felvillantja a
> féklámpát, vagy esetleg úgy is tartja, amíg le nem marad, vagy valami
> ilyesmi?
> Mondjuk 2-3-4 diszkrét módon kapcsolható távolságbeállítással álló
> helyzetre, városi közlekedésre, országútra, autópályára, vagy
> sebességfüggő módon automatikusan szabva meg a riasztási határt.
>
> Best regards,
> Andy
>
>

------
This is an automated response.  Your issue has been noted.  We'll be in touch soon.

Please reply to this email or visit the URL below with any additional details.

http://balu1:89/portal/view-help-request/246




More information about the Elektro-etc mailing list