[elektro-etc] [Ticket #248] SzEVA
halozat
rendszergazda at kiszuglo.hu
Tue Apr 10 23:02:05 CEST 2012
This is a notification from the Help Desk.
On Apr 10, 2012 @ 11:01 pm, charles.hoss at gmail.com wrote:
Autoval a lassu , konstans tempo sokkal takarekosabb . Motorral a kis tomeg
miatt a kigyorsitasok es a konnyu elozes miatt semmilyen elonnyel nem bir a
palya szamomra .
A dolog itt bezarul .
Egyebkent ducato 70km/h = 6l
90 =7.5
130=11-12liter.
Mondjuk autopalyan megyek kecso-bp tavon.
Kb 12 liter , egy ora
Mellette 7 , fekezes nelkul masfel ora 2k + palyadij - az oradij nem rossz,
mert a pihenoidomet adhatom el , amire senki nem tart igenyt.
Kiszamolhatom a fordra - pokra nem , mert az nem megy 130-at :)
Wagoner , a legellenallasa miatt meg rosszabb .
Jeep... Nem mondanek rola semmit :)
Motorokkal nem drasztikus , de agyhalal egyenesen menni es elmebeteg ,
vastagon 150 felett szaguldo orultek elol menekulni - lehet hogy
biztonsagosabb , de kevesebb kontrollom van mint egy mellekuton , ahol az
autokhoz kepest mindent gyorsabban csinal - fekez , gyorsit , kanyarodik
stb.
Atlantic 500 90-nel 3-3.2
130-nal majdnem 5 ...
Bye
Dexter
2012.04.08. 14:21, "Acs Gabor" <agabor at electrodesign.hu> ezt írta:
> Meglepődve olvasom, hogy egyre többen kerülitek a pályát!
> Eddig néha kényelmetlenül éreztem emiatt magam, de így már jobb :)
>
>
> Gábor
>
> 2012.04.08. 8:48 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
>
>> Necces, mostanaban egyre tobbszor kerulom en is. Egyszeruen amiatt mert
>> vannak idopontok amikor allatkert az M5, M7.
>>
>> Google traffic info hosszu piros csikot jelol, akkor kizart h felmegyek,
>> tuti baleset van.
>>
>> Fogyasztasban jobban jarok, idoben hasonlo (51-esen rovidebb a hazaut
>> mint M5-on), de sajna a futomu meregdraga lengokarjai miatt azert megiscsak
>> a palya a megoldas.
>> Ha Kecskemet fele megyek, akkor az 5-os szamtalanszor ures, es minosege
>> is egesz jo. Palyan meg megy a harc az eletert... Szoval nekem pl nem
>> trivialis melyik a jobb.
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>>
==Ticket History==
On Apr 10, 2012 @ 11:01 pm, agabor at electrodesign.hu wrote:
Ott valami nagyon nem kerek.
Nekem a pályán messze többet fogyaszt a járgány, a 80 és 130 között még
csak nem is lineárisan nő a fogyasztás.
Gábor
2012.04.08. 11:09 keltezéssel, Kovács József írta:
> Kecso-Bp ~90 km
> pálya: ~ 43-45 perc és 7,5 liter
> régi E5: 65-70 perc és 8,6 liter
>
>
------
On Apr 10, 2012 @ 11:01 pm, agabor at electrodesign.hu wrote:
Meglepődve olvasom, hogy egyre többen kerülitek a pályát!
Eddig néha kényelmetlenül éreztem emiatt magam, de így már jobb :)
Gábor
2012.04.08. 8:48 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
> Necces, mostanaban egyre tobbszor kerulom en is. Egyszeruen amiatt mert vannak idopontok amikor allatkert az M5, M7.
>
> Google traffic info hosszu piros csikot jelol, akkor kizart h felmegyek, tuti baleset van.
>
> Fogyasztasban jobban jarok, idoben hasonlo (51-esen rovidebb a hazaut mint M5-on), de sajna a futomu meregdraga lengokarjai miatt azert megiscsak a palya a megoldas.
> Ha Kecskemet fele megyek, akkor az 5-os szamtalanszor ures, es minosege is egesz jo. Palyan meg megy a harc az eletert... Szoval nekem pl nem trivialis melyik a jobb.
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
>
------
On Apr 10, 2012 @ 11:00 pm, toth.endre at gmail.com wrote:
Még én sem veszem meg, aki hetente rendszeren járok. Azzal, hogy
időnként kijön a család, hogy elmegyünk nyaralni, és akkor nem kell,
hogy néha motorral megyek ki, simán kijön, hogy kevesebbet fizetek
havi matricákkal, mintha éveset vennék.
A többi járműre meg úgyis pont annyiszor és pont olyan kellene, mint
így, tehát azt nem számolom bele az összegbe.
Best regards,
Andy
2012/4/8 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
> charles hoss wrote:
>>
>> azota sem lattam autpalyat . nem erdekel - a penzemmel szavazok .
>
>
> Úgy is lehet, de szerintem annyira romlik a pénz értéke, hogy ma már egy
> éves matrica nem tétel, ha az ember évente sokszor megy autópályán. Szinte
> biztosra veszem, hogy megéri az üzemanyag és az idő megtakarítása miatt.
> Persze, ha csak évente 2-4 alkalom van, akkor már nem.
>
> hjozsi
------
On Apr 10, 2012 @ 11:00 pm, kj at faldeko.hu wrote:
2012.04.08. 7:33 keltezéssel, jhidvegi írta:
> charles hoss wrote:
>> azota sem lattam autpalyat . nem erdekel - a penzemmel szavazok .
>
> Úgy is lehet, de szerintem annyira romlik a pénz értéke, hogy ma már egy
> éves matrica nem tétel, ha az ember évente sokszor megy autópályán.
> Szinte biztosra veszem, hogy megéri az üzemanyag és az idő megtakarítása
> miatt. Persze, ha csak évente 2-4 alkalom van, akkor már nem.
Kecso-Bp ~90 km
pálya: ~ 43-45 perc és 7,5 liter
régi E5: 65-70 perc és 8,6 liter
Cirka 800 Ft/út és 3/4 óra előny
Szóval, legalább 40-50 út, azaz kb. heti egy ...
KJ
> hjozsi
------
On Apr 10, 2012 @ 11:00 pm, jhidvegi at gmail.com wrote:
charles hoss wrote:
> azota sem lattam autpalyat . nem erdekel - a penzemmel szavazok .
Úgy is lehet, de szerintem annyira romlik a pénz értéke, hogy ma már egy éves
matrica nem tétel, ha az ember évente sokszor megy autópályán. Szinte biztosra
veszem, hogy megéri az üzemanyag és az idő megtakarítása miatt. Persze, ha csak
évente 2-4 alkalom van, akkor már nem.
hjozsi
------
This is an automated response. Your issue has been noted. We'll be in touch soon.
Please reply to this email or visit the URL below with any additional details.
http://balu1:89/portal/view-help-request/248
More information about the Elektro-etc
mailing list