[elektro-etc] [Ticket #260] teligumit hatra
halozat
rendszergazda at kiszuglo.hu
Tue Apr 10 23:01:53 CEST 2012
This is a notification from the Help Desk.
On Apr 10, 2012 @ 11:00 pm, kj at faldeko.hu wrote:
Tehát, lehet fenn 1 pár téli és 1 pár nyári gumi ...
Amikor így jártam a fronthajtásos Almerával, akkor:
Hóban, latyakban jobb volt elől a téli (elindulás)
De, száraz úton jobb volt hátul.... (fékezési viselkedés)
Az Almera ABS és ESP mentes technika volt.
ABS és ESP mellett szerintem, elöl jobb helyen van a téli.
Így elindul jól, a megállást-stabilitást meg intézi az elektronyika.
KJ
2012.04.08. 11:14 keltezéssel, cst írta:
> nem egeszen a kreszben, hanem mashol van ez megfogalmazva,
> " majombiztosan"
>
> A 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet. a közúti jármuvek forgalomba
> helyezésének
> és forgalomban tartásának muszaki feltételeirol címu rendelet foglalkozik a
> témával, idézem:
>
> 36. § -os alábbi bekezdései:
> "(5) Gépjármuvön, mezogazdasági vontatón, lassú jármuvön és pótkocsin az
> azonos tengelyen lévo kerekekre csak olyan gumiabroncsok szerelhetok,
> amelyeknek mérete, szerkezete, teherbírása, mintázati jellege (nyári, téli,
> illetoleg országúti, terep) azonos.
> (6) A személygépkocsin a gumiabroncsoknak valamennyi tengelyen azonos
> szerkezetueknek (egységesen vagy diagonál, vagy radiál) kell lenniük.
> Textilöves és acélöves radiál abroncsok vegyes használata esetén -
> függetlenül attól, hogy a jármu melyik tengelye a hajtott - az elso tengely
> kerekeire kell szerelni a textilöves radiál abroncsokat."
>
>
>
>
==Ticket History==
On Apr 10, 2012 @ 11:00 pm, szali.sandor at gmail.com wrote:
cst wrote:
> nem egeszen a kreszben, hanem mashol van ez megfogalmazva,
> " majombiztosan "
akkor lehet keverni nalunk.
------
On Apr 10, 2012 @ 11:00 pm, maguspr at freemail.hu wrote:
nem egeszen a kreszben, hanem mashol van ez megfogalmazva,
" majombiztosan "
A 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet. a közúti jármuvek forgalomba
helyezésének
és forgalomban tartásának muszaki feltételeirol címu rendelet foglalkozik a
témával, idézem:
36. § -os alábbi bekezdései:
"(5) Gépjármuvön, mezogazdasági vontatón, lassú jármuvön és pótkocsin az
azonos tengelyen lévo kerekekre csak olyan gumiabroncsok szerelhetok,
amelyeknek mérete, szerkezete, teherbírása, mintázati jellege (nyári, téli,
illetoleg országúti, terep) azonos.
(6) A személygépkocsin a gumiabroncsoknak valamennyi tengelyen azonos
szerkezetueknek (egységesen vagy diagonál, vagy radiál) kell lenniük.
Textilöves és acélöves radiál abroncsok vegyes használata esetén -
függetlenül attól, hogy a jármu melyik tengelye a hajtott - az elso tengely
kerekeire kell szerelni a textilöves radiál abroncsokat."
-----Original Message-----
From: Szali Sandor <szali.sandor at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu <elektro-etc at tesla.hu>
Date: 2012. április 8. 9:49
Subject: Re: [elektro-etc] teligumit hatra
>jo, nem lesz komoly tapadasa, de hatul jo lenne ha hidegen is tapadosabb
>gumi lenne.
>De az is lehet hogy jobban jarnek 4 telivel, tegnap csereltem nyarira.
>persze tesztelni kozuton nem lehet. [pl hogy a teli lehet el tud melegedni
>es meg rosszabb elol ha melegben terhelest kap]
>
>Szoval mintha a KRESZ kifejezetten tiltana a teli-nyari keverest, dehat azt
>majombiztosra kellett fogalmazni.
>
>
>Karoly Kovacs wrote:
>>> de valszeg a terhelestol melegedve elol elkezdenek tapadni,
>>
>> Nem ertek nagyon hozza, de en ketlem, hogy egy 12 eves, megkemenyedett
>> gumi "elkezd" tapadni, terheles ide vagy oda.
>>
>> Karoly
>
>
------
This is an automated response. Your issue has been noted. We'll be in touch soon.
Please reply to this email or visit the URL below with any additional details.
http://balu1:89/portal/view-help-request/260
More information about the Elektro-etc
mailing list