[elektro-etc] Gonosz gondolat

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Apr 9 18:03:00 CEST 2012


tudom :) en is kedvelem oket .
de tenyleg mi a lehetne a magyarazata annak hogy egy orszag
szandekosan egy idegen orszag szemetet epiti be a sajat
csucstermekeibe ?

bye
dexter


2012/4/9 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>:
> Jo anyagot hasznalsz, hol szerezted? :)))
>
> Komolyan: En "kicsi beszelni olasz", a jovo heten epp megint megyek
> Taljanorszagba, Firenzebe. Eleg sok tapasztalatom van veluk, es valoban
> szeretik a magyarokat, de nem a vesztes II.vh. miatt, hanem ennel
> sokkal-sokkal regebben gyokerezik a szimpatia.
>
> Karoly
>
>
>> egy igazi osszeeskuveselmelet : az olaszok szeretik a magyarokat ,
>> vesztettek a masodik vh-ban - igy lehet hogy bennuk is kialakult az az
>> onsorsronto nemzeti ongyulolet - es az mv aguszta utan elhittek hogy
>> ok nem tudnak elektronikat csinalni es meg kell venni a csucsminosegu
>> nemet technikat . mekkora hiba ...
>>
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> 2012/4/9 Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at>:
>>>
>>> Na, erre en is ki lennek vancsi!
>>>
>>> Karoly
>>>
>>>
>>>> valaki magyarazza mar meg nekem hogy ha van valeo , akkor miert kell
>>>> bosch szemetet tenni az autoba ?
>>>> mert lehet hogy a bosch gyart jo dolgokat is , de ezekbe az autoba a
>>>> megbizhatatlan szart adjak .
>>>> ennel sokkal jobbat tud a hazai gyarto is .
>>>> bacon muvek ablaktroloi pl ...
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>> 2012/4/9 Karoly Kovacs<koka55 at kabsi.at>:
>>>>>
>>>>>
>>>>> En pont hasonlot tapasznyaltam a francia autoknal.
>>>>> Ami nemet (Bosch) bennuk, az rendre tonkre megy. De kezdve a
>>>>> legegyszerubb
>>>>> dolgoktol, pl. ablaktorlo. A Bosch fel ev alatt kakukk, a Valeo sokkal
>>>>> tovabb birja.
>>>>> Aztan persze folytatni lehet a "komolaybb" cuccokkal, pl. elektronyika,
>>>>> ragyijo, stb .
>>>>> Most, hogy relativ uj (azaz keveset hasznalt) C5-ost vettem, annyit
>>>>> szivok a
>>>>> Blaupunkt ragyijoval, mint harom torkosborz egyszerre. :((( Kicserelni
>>>>> nem
>>>>> lehet, mert "integralva" van. (Pontosabban, ki lehet, csak akkor egy
>>>>> csomo
>>>>> "szamitogepes" kijelzes kutba esik.) A regi, Xantiaban hasznalt Clarion
>>>>> (ami
>>>>> "mindent" tudott) atkerult a Lancia-ba, de ott meg - a kis ter es egyeb
>>>>> "topologiai" adottsagok miatt logikusan - xarul szol. Pedig milyen
>>>>> terelmeny
>>>>> volt vele a Xantiaban az Infinity ricsajladakkal!
>>>>>
>>>>> Karoly
>>>>>
>>>>>
>>>>>> erdekes ez az olasz dolog .
>>>>>> tegyunk egymas melle ket olasz autot :
>>>>>> fiat ducato maxi 2.8 idtd - eddig ekt muszaki hibaja volt - egy
>>>>>> ponthegesztes a huton ellazult es egy legzsak kabel kh .
>>>>>> ez egy olasz auto , ami elromlott , nem olasz alkatresz volt . 2001-es
>>>>>> az auto .
>>>>>> fiat scudo I , lassan a ketto is megbizhatatlannak tunik .
>>>>>> a bosch szamitogepe meghulyult es kinyirta a motort - tobb
>>>>>> konstrukcios hibat is talaltam benne .
>>>>>> nemet alkatreszek , francia gyartas - olasz matrica ...
>>>>>>
>>>>>> bye
>>>>>> dexter
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> potyo<potyo.ada at gmail.com>      írta (2012. április 9. 12:01):
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2012. április 9. 11:59 Balázs Bámer írta,<bamerbalazs at gmail.com>:
>>>>>>>
>>>>>>>> Szervusz HJózsi!
>>>>>>>>
>>>>>>>>> Lehet, hogy egy nagy, szintén kifutó platós volvo tudná, amit kell,
>>>>>>>>> ki
>>>>>>>>> tudnám nyújtani a lábamat is, meg több hely lenne benne. Ha van egy
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> ilyen,
>>>>>>>>
>>>>>>>> Ha nem feltétlen akarsz platót, de kell a hely, akkor ajánlom a Fiat
>>>>>>>> Multiplát. Elöl a kuplung mellett olyan 135-150 fokosra tudom
>>>>>>>> kinyújtani a térdemet. Hátsó 3 ülést ki lehet szerelni, ott akkor
>>>>>>>> nagyon sok hely lesz pakolni. Van lehetőség lekötni a cuccot. Ha
>>>>>>>> gázost veszel, még olcsóbb is üzemeltetni, Kőbányán lehet tankolni.
>>>>>>>> Mondjuk szeretni kell a meglepetéseket, mert tartogat egy párat az
>>>>>>>> autó (-:
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Csak nem olasz? :-))
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>



More information about the Elektro-etc mailing list