[elektro-etc] osztrak bank koltsegek -> azonnali utalás

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
Thu Apr 5 00:28:16 CEST 2012


Ennek a felső rotorját csak a szél hajtja, ezért nincs szükség kiegyenlítésre, ezért nem is tud helyből le-felszállni, lebegni.
A jogi szabályozása meg régóta megvan. Ez a gép kb. ultrakönnyű repülőgépnek számít, le-felszállni csak reptéren lehet, csak nappal, jó látási viszonyok között repülhet, stb...
Igazi tömeges felhasználásra persze ezek a szabályozások alkalmatlanok, de majd utána mennek az életnek a szabályokkal.

KI

> Valószínűleg a farokrotor hiánya miatt, nem tud lebegni, lassan repülni.
> (a kiegyenlítést valószínűleg a tolólégcsavar végzi, gondolom valamekkora
> elfordítással). 165 m kell a felszálláshoz, a leszálláshoz elég 30 is.
> 
> >   Nem tunik ennyire neheznek sem.
> 
> Üres (netto) tömeg 680 kg, max tömeg 910 kg.
> 
> >   A 180
> > meg kb elfogadhato.
> 
> Ahogy hallottam, készülnek a sorozatgyártásra. Azért nem olyan tiszta ügy ez,
> mert csak úgy összevissza röpködni, tuti nem illik. :) Nyilván a gyártót nagyon
> nem érdekli, hogy ki mit céloz meg ezzel a szitakötővel, az legyen a sünök
> gondja. :) (távvezeték, templomtorony, stb.) Az elején néhány biztosan
> lepottyan majd, mire valami ésszerű szabályozást kitalálnak. :( De ügyes
> szerkezetnek tűnik, nyilván az ára sem a néhány tízezer dolláros kategóriában
> lesz.
> 
> 
> >
> > Bye
> > Dexter
> >
> 
> Üdv.:
> Anonymus



More information about the Elektro-etc mailing list