[elektro-etc] gázmérés fogyasztovedelem módra

Skandar Graun sgraun at gmail.com
Mon Oct 31 11:21:25 CET 2011


Az adalékanyagok miatt is más a fogyasztás.
Foglalkoztam üzemanyagkúttal (is :) ) az OMH-snak volt az a véleménye,
hogy nem nagyon akarnak csalni a literrel, inkább az adalékozás a
jellemző...
Egyébként nekem nagyon ritka, amikor az autó két tankolás között
hasonló üzemben megy. Innentől nehéz számolni a l/km-t. Régen,
benzines autónál, már a pesti dugóban állást is észrevettem a
fogyasztásban.

2011/10/31 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
> charles hoss wrote:
>
>>> időkben, aral kút. Azóta Mo-on megszűnt az aral.
>>
>> nem szuntek meg viszont a kutasok es azok a cegek akik ezt uzemeltetik
>> . semmi nem valtozott
>
> Lehet. Ahhoz a kúthoz azóta se megyek, nem is tudom, hogy az most miféle.
> Lehet, hogy OMV, de az OMV-hez eleve nem megyek szívesen, mert mindig sokkal
> drágábbra jön ki (nagyobb liter/km jön ki, ha náluk tankolok).
> A MOL-nál a múltkor kénytelen voltam valahol 407Ft/literért tankolni, amikor
> máshol még 395 körüli árak voltak, viszont jól jött ki a liter/km.
>
>> akkor jon az hogy az omh cimke valodisagat is ketsegbe kell vonni es
>> ezt kulon vizsgaltatni - mert az omh-s aki lenyomta , bajba kerulhet -
>> nem elsore , de otodjere mar tuti .
>
> Mindez lehet, de én, mint nagyon kis felhasználó (nem fuvaros), tuti nem
> fogok ilyennel foglalkozni.
>
>> tenyleg kezd igaza lenni a spanyol orszagban elo ismerosomnek : a
>> rendszer ugy javul ha azon dolgozunk hogy a dolog eszkalalodjon , nem
>> lehajtott fejjel nyeljuk a szivatast .
>
> Ebben igaza lehet. De ugye nem mindenki "forradalmár". Spanyolhonban biztos
> sokkal jobban működnek az ellenőrzések meg a szankciók. Azért azt látom,
> hogy ez a módi már nálunk is erősödik rendesen. Ez az aralos dolog még a
> 90-es évek elején történt.
>
> hjozsi
>



More information about the Elektro-etc mailing list