[elektro-etc] autoklub

cst maguspr at freemail.hu
Wed Oct 26 02:32:30 CEST 2011


én a Mozaik utcában 1980-ban  egy rendszám nélküli AlfaRómeó után
következtem egy 1965-ös Moszkvics 403-al

a kb. 25éves egyik "vizsgabiztos" mondta, hogy miért nem viszem
hulladékba ezt az ótvart, azonnal rávágtam, hogy "én nem az apám levetett
mercijével szaladgálok a kurvák után"
ugy látszott, hogy sikerült telibetalálnom a lelke közepét, hívott
még 2 kollegáját, hogy találjanak rajta hibát

persze, hogy találtak, de azokat otthon az udvaron sajátkezűleg
meg tudtam csinálni :-)


-----Original Message-----
From: Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu <elektro-etc at tesla.hu>
Date: 2011. október 25. 23:49
Subject: Re: [elektro-etc] autoklub


>Mégis eddig az összes vizsgámat ott elsőre megcsinálták, talán feléért
>mint a szakszerviz lett volna.
>
>
>Gábor
>
>2011.10.25. 17:24 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
>> Utolso mondtad/bejegyzes tetszik a legjobban:
>>
>> "Egy Trabant esete a Magyar Autóklubbal
>>
>> Van egy remek, alig húszezer km-t futott, amolyan gyűjteményi Trabantom
>> (rendes, becsületes kétütemű). Gondoltam, műszaki vizsga előtt elmegyek a
>> tőlem 1 km-re lévő MAK műszaki állomásra egy fékhatás-mérésre, hogy
lássam,
>> mely kerekeknél kell elvégezni a szokásos állás utáni javítást. A műszaki
>> állomáson ősz hajú urak fogadtak, ergo nem ma kezdték a szakmát,
vélhetően
>> sok Trabit láttak már anno, de mégis úgy tűnt, hogy a kormányváltó
egészen
>> ismeretlen rendszer volt a volán mögött helyet foglaló úr számára. A
váltó
>> recsegett, a motor bőgött, a kuplung csúszott, ők az egészet szidták, én
>> dühöngtem, az eső meg esett... Gyakorlatilag kérdőre vontak, hogy ezt meg
>> ugyan miért nem dobom már ki, hiszen alig megy. (Harmadikban valóban
nehezen
>> lódul meg álló helyzetből.) Jeleztem, hogy ez egy veterán autó, egy kis
>> gyűjtemény része, ma már ilyen állapotú Trabiból, ami egy kortörténeti
>> emlék, ha úgy tetszik, igen kevés van, így ha nem haragszanak, nem dobnám
ki
>> a kukába. Nem részletezem, de nem értették.
>>
>> A fékhatást megmérték, igaz, azon is vita kerekedett, hogy egy Trabantban
>> milyen fék is van, szóval úgy éreztem magam, mintha egy rollerral mentem
>> volna be a Ferrari szervizbe, bizonygatva, hogy ezzel ide kell jönnöm, és
ez
>> is egy közlekedési eszköz.Úgyhogy fenti meglátásom, hogy a MAK megrekedt
a
>> 80-as években nem igaz, mert az akkori autópark - az én meglátásom
szerint -
>> számukra már csak hulladék, a modernhez pedig kevés a sárgaangyal
puttonya,
>> így a dilemmát kérdés váltotta fel: ki(k)ért is van ez a szervezet? A
>> választ azonnal meg is kaptam, hiszen körbenéztem, és én voltam egyedül
az
>> egész állomáson.
>>
>> *Márton András, Trabant tulajdonos"*
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list