[elektro-etc] autoklub
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 26 01:28:20 CEST 2011
ugyanezt lattam felenk .
le is irtam annak idejen
lehet hogy vicces lenne bemenni egy rejtett kameraval es felvenni a
tapasztalatokat .
bye
dexter
2011/10/25 Jozsef Valkai <vjozsef at valkai.net>:
> Utolso mondtad/bejegyzes tetszik a legjobban:
>
> "Egy Trabant esete a Magyar Autóklubbal
>
> Van egy remek, alig húszezer km-t futott, amolyan gyűjteményi Trabantom
> (rendes, becsületes kétütemű). Gondoltam, műszaki vizsga előtt elmegyek a
> tőlem 1 km-re lévő MAK műszaki állomásra egy fékhatás-mérésre, hogy lássam,
> mely kerekeknél kell elvégezni a szokásos állás utáni javítást. A műszaki
> állomáson ősz hajú urak fogadtak, ergo nem ma kezdték a szakmát, vélhetően
> sok Trabit láttak már anno, de mégis úgy tűnt, hogy a kormányváltó egészen
> ismeretlen rendszer volt a volán mögött helyet foglaló úr számára. A váltó
> recsegett, a motor bőgött, a kuplung csúszott, ők az egészet szidták, én
> dühöngtem, az eső meg esett... Gyakorlatilag kérdőre vontak, hogy ezt meg
> ugyan miért nem dobom már ki, hiszen alig megy. (Harmadikban valóban nehezen
> lódul meg álló helyzetből.) Jeleztem, hogy ez egy veterán autó, egy kis
> gyűjtemény része, ma már ilyen állapotú Trabiból, ami egy kortörténeti
> emlék, ha úgy tetszik, igen kevés van, így ha nem haragszanak, nem dobnám ki
> a kukába. Nem részletezem, de nem értették.
>
> A fékhatást megmérték, igaz, azon is vita kerekedett, hogy egy Trabantban
> milyen fék is van, szóval úgy éreztem magam, mintha egy rollerral mentem
> volna be a Ferrari szervizbe, bizonygatva, hogy ezzel ide kell jönnöm, és ez
> is egy közlekedési eszköz.Úgyhogy fenti meglátásom, hogy a MAK megrekedt a
> 80-as években nem igaz, mert az akkori autópark - az én meglátásom szerint -
> számukra már csak hulladék, a modernhez pedig kevés a sárgaangyal puttonya,
> így a dilemmát kérdés váltotta fel: ki(k)ért is van ez a szervezet? A
> választ azonnal meg is kaptam, hiszen körbenéztem, és én voltam egyedül az
> egész állomáson.
>
> *Márton András, Trabant tulajdonos"*
> --
> --
> Valkai Jozsef
> +36 70 36 28 147
> vjozsef at valkai.net
> lat: +47.30.43.94
> lon: +19.9.9.39
>
>
>
>
> 2011. október 25. 17:02 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:
>
>> beszeltunk rola,
>> Domsodi most jol korbejarta
>> http://totalcar.hu/magazin/**kozelet/2011/10/25/ki_vedi_**
>> meg_az_autosokat_a_magyar_**autoklubtol/<http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/10/25/ki_vedi_meg_az_autosokat_a_magyar_autoklubtol/>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list