[elektro-etc] EGR
charles.hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Oct 13 12:28:17 CEST 2011
Szerintem donto a fogyasztas . A nagyobb jobb minosegu , dragabb autoknal megengedhet maganak a ceg olyan technikakat amit egy kis pocskoszorun nem - talan ezert nincs uber-high tech orasipar az 50ccm-es joszagok turboira , egr szelepeire :)
Bye
dexter
Sent from my HTC
-----Original Message-----
From: potyo <potyo.ada at gmail.com>
Sent: Thursday, October 13, 2011 12:17
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] EGR
Közben rákerestem, konkréten a Z14XE volt ez a motor Opeléknál, és elvileg
Euro4-et is tudott, szóval nem lehetetlen az Euro3 EGR nélkül. Meg volt a
Z18XE, az is Euro4 EGR nélkül, de azon sosem volt, nem közben került le
róla. Az utódokra persze vissza/felkerült.
V6-os blokknál nem vagyok biztos benne, hogy a fogyasztás annyira elrőrendű
kérdés, mint egy egyliteres háromhengeresnél...
2011. október 13. 11:57 Fuzesi Arnold írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>
>
> On 2011.10.13. 11:44, potyo wrote:
>
>> Mert belefért az EuroX határba anélkül is, és így olcsóbb gyártani?
>>
>
> Lehet. Mondjuk nem a leggazdaságosabb V6-os blokk, és gondolom a fogyasztás
> EUROx korrelál valahol. Amugy EURO3-at tudott max. Aztán leváltottak VVT-s,
> direkt befecskendezésesre.
>
> Nem teljesen értem.... nem egy drága dolog azért, és a fogyasztásnak is jót
> tesz. Miért nem rakták bele....
>
>
> A.
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list