[elektro-etc] VW TDI
Gabor Ambruzs
ambruzsg at szocimotoros.hu
Tue Oct 11 15:53:19 CEST 2011
Az mondjuk szép...
Azért 2000 és 5000 között elég komoly különbség van az igényelt
előtöltés között....
Én eddig csak bosch VE adagolókkal találkoztam azok mind szabályoztak,
ebből gondoltam :).
G.
2011/10/10 Ferenc Valenta <ferenc.valenta at gmail.com>:
> Gabor Ambruzs wrote:
>
>> FALSE. A mechanikus adagolókban az adagoló belső tápnyomása
>> fordulatszámfüggő (jellemzően kb 1-8bar) ez a fordulatszámfüggő
>> nyomás egy dugattyús mechanikán keresztül állítja az előtöltést.
>> Nagyobb fordulat -> nagyobb nyomás -> nagyobb előtöltés.
>
> FALSE/TRUE :)
> Errol regebben nagy vita volt indexes forumokon. Lehet hogy van olyan
> mechanikus, ami igy mukodik, sajnos azok a mechanikus adagolok, amiket
> regi Citroenekbe szereltek, nem (mind) tudtak ezt.
> Hogomba betekerve a hengerfejbe, es egy kulon bowdent huzgalva allitja
> az elotoltest, kizarolag a homerseklettol fuggoen.
> Az enyem is a gazolaj nyomasaval allitja az elotoltest, de mar teljesen
> elektronikus szabalyozassal. (Lucas EPIC)
>
>> G.
>
> --
> Valenta Ferenc <ferenc_valenta at mentor.com> Mentor Graphics ANBU Hungary
> "My love is REAL, unless declared INTEGER"
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list