[elektro-etc] Motor-szerűség

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue Oct 11 10:48:51 CEST 2011


Eleg sok GS-es ismeros van, de ezekrol nem hallottam semmit, nekem tok uj infok  Viszonylag objektiv sracok, GS mindenkinek a sokadik motor. 

Fuzott kerekkel is van!

Gazreakcio valoban agyhalott, azt alairom. 

Integralfek (dualfek?) nekem bejon. Egy turamotoron nemtom van-e hatranya.  

Futomu eleg szeles hatarok kozt varialhato, sot az adventure-ben mar elektromos a lengescsillapitas. Nemlehet h rosszul volt beallitva?
Illetve mintha az adventure verzio villaszoge mas lenne, de nem 100%. 

Arnold
Sent from Iphone


On 2011.10.11., at 10:34, charles.hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:

> Ha epp nem esik ki a hatso kerek, nem torik el a vaz , nem kontakthibas a muszerfal , nem dol ossze rajta a can-busz , nem hal meg rajta a fek.
> Ha ez mind epp nem , akkor jon az hogy az elso futomu szoge olyan hogy a terep uteseit atviszi a csuklodra - fekezeskor nem ul ossze , cserebe iszonyuakat ut - ami nem lenne alapveto problema , hiszen egy gazfroccsel at lehet lepni , de itt az agyhalott gazreakcio miatt nincs ra lehetoseg. Ontott kerek , integralfek stb. Sok ok miatt nem tetszik ugy hogy kiprobaltam, mentem vele , lattam sokat - es ezzel sok 1150gs tulaj is pont igy van. Ha mar vegtelenbe veszo magassagom lenne , akkor ktm lc8 - addig meg marad a jo oreg caponord :)
> 
> Bye
> dexter
> 
> Sent from my HTC
> 
> -----Original Message-----
> From: Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> Sent: Tuesday, October 11, 2011 9:55
> To: elektro-etc at tesla.hu <elektro-etc at tesla.hu>
> Subject: Re: [elektro-etc] Motor-szerűség
> 
> BMW 1200GS?
> 
> Számomra az egy etalon műszaki alkotás. Félelmetesen összerakott gépezet. Ismerős a "környékbeli" sivatagoktól kezdve arab világon át az északi sarkig 80e km-et belerakott haverjával, és bírják gond nélkül. Kaptak rendesen.  Stabilitása meg legendás. Szelvedelme egy álom.
> 
> Nagyon kitalált motor, úthiba mint olyan kb. ismeretlen. Amin elpattog a legtöbb motor, ezt még be is tudod ott dönteni. :) Sajna nekem nagy...igy nemhiszem h benevezek rá. :( Pedig nagyon "bestof"...
> 
> Arnold
> Sent from Iphone
> 
> 
> On 2011.10.11., at 7:58, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
> 
>> En is 37 voltam, mikor megcsinaltam az A jogsit. Kapasbol egy 650-est
>> vettem, Honda Deauville-t, amit amugy Angliaban tipikus kezdomotornak
>> ajanlanak. Bekes, stabil, nyugodt joszag, jol vezetheto, nem is egy
>> raketa a maga 56 loerejevel. Ezzel elvagyok 3 eve, es most is csak
>> azert szemezek egy szammal nagyobbal, mert Budapest-Becs kozott a
>> palyan kezd szuk lenni az 56 paci. Csak azt nem tudom, hogy egy 700-as
>> DV legyen 68 loerovel vagy egy ST1300 a maga 120 korulijevel.
>> Utobbival +110 kg suly is jon, viszont sokkal kenyelmesebb joszag
>> hosszu tavra, az is biztos.
>> 
>> Best regards,
>> Andy
>> 
>> 2011/10/11 Dukai Zoltan <dzoltan.listak at gmail.com>:
>>> Ilyet sajnos ismerek en is...
>>> Gyerekkent, fiatal koraban nem tehette meg, mikor csalados ember lett,
>>> feleseg, ket kis gyerek, haz, kocsi, akkor vizsgazott le nagymotorra,
>>> vett egy ezres sportmotort (igy nem bukik a motorcsereken mire
>>> feltornassza magat 125-250-rol). Hat, megse volt olyan jo otlet, mert
>>> most maradt utana ket felarva gyerek es egy ozvegy mikor a varosban
>>> tulsaccolta a sajat kepessegeit es a motort, beleallt egy teherauto
>>> hatuljaba...
>>> 
>>> Lehet hogy ha 14 evesen mar robogozott/simsonozott volna, 16 evesen
>>> 125ccm-es jogsival kozlekedett volna akkor jobban fel tudja merni mire
>>> is kepes sajat maga (na meg a fizika) de ez mar spekulacio...
>>> 
>>> 2011/10/10 vajk fekete :
>>>> kicsit sem :-(
>>>> 
>>>> nem hulyegyerek apucitol kapott gepen volt. sajat melojaval megkeresett penzbol vette. es nem otthon lakva, anyu hutojebol kajalva sporolva, hanem miutan megvette a sajat hazat a napi nemnyolc ora meloval keresett penzbol.
>>> 
>>> 
>> 
> 
> 



More information about the Elektro-etc mailing list