[elektro-etc] Motor-szerűség
Xorn
toth.endre at gmail.com
Tue Oct 11 10:43:07 CEST 2011
WTF caponord?
Best regards,
Andy
2011/10/11 charles.hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> Ha epp nem esik ki a hatso kerek, nem torik el a vaz , nem kontakthibas a muszerfal , nem dol ossze rajta a can-busz , nem hal meg rajta a fek.
> Ha ez mind epp nem , akkor jon az hogy az elso futomu szoge olyan hogy a terep uteseit atviszi a csuklodra - fekezeskor nem ul ossze , cserebe iszonyuakat ut - ami nem lenne alapveto problema , hiszen egy gazfroccsel at lehet lepni , de itt az agyhalott gazreakcio miatt nincs ra lehetoseg. Ontott kerek , integralfek stb. Sok ok miatt nem tetszik ugy hogy kiprobaltam, mentem vele , lattam sokat - es ezzel sok 1150gs tulaj is pont igy van. Ha mar vegtelenbe veszo magassagom lenne , akkor ktm lc8 - addig meg marad a jo oreg caponord :)
>
> Bye
> dexter
>
> Sent from my HTC
>
> -----Original Message-----
> From: Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> Sent: Tuesday, October 11, 2011 9:55
> To: elektro-etc at tesla.hu <elektro-etc at tesla.hu>
> Subject: Re: [elektro-etc] Motor-szerűség
>
> BMW 1200GS?
>
> Számomra az egy etalon műszaki alkotás. Félelmetesen összerakott gépezet. Ismerős a "környékbeli" sivatagoktól kezdve arab világon át az északi sarkig 80e km-et belerakott haverjával, és bírják gond nélkül. Kaptak rendesen. Stabilitása meg legendás. Szelvedelme egy álom.
>
> Nagyon kitalált motor, úthiba mint olyan kb. ismeretlen. Amin elpattog a legtöbb motor, ezt még be is tudod ott dönteni. :) Sajna nekem nagy...igy nemhiszem h benevezek rá. :( Pedig nagyon "bestof"...
>
> Arnold
> Sent from Iphone
>
>
> On 2011.10.11., at 7:58, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
>
>> En is 37 voltam, mikor megcsinaltam az A jogsit. Kapasbol egy 650-est
>> vettem, Honda Deauville-t, amit amugy Angliaban tipikus kezdomotornak
>> ajanlanak. Bekes, stabil, nyugodt joszag, jol vezetheto, nem is egy
>> raketa a maga 56 loerejevel. Ezzel elvagyok 3 eve, es most is csak
>> azert szemezek egy szammal nagyobbal, mert Budapest-Becs kozott a
>> palyan kezd szuk lenni az 56 paci. Csak azt nem tudom, hogy egy 700-as
>> DV legyen 68 loerovel vagy egy ST1300 a maga 120 korulijevel.
>> Utobbival +110 kg suly is jon, viszont sokkal kenyelmesebb joszag
>> hosszu tavra, az is biztos.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2011/10/11 Dukai Zoltan <dzoltan.listak at gmail.com>:
>>> Ilyet sajnos ismerek en is...
>>> Gyerekkent, fiatal koraban nem tehette meg, mikor csalados ember lett,
>>> feleseg, ket kis gyerek, haz, kocsi, akkor vizsgazott le nagymotorra,
>>> vett egy ezres sportmotort (igy nem bukik a motorcsereken mire
>>> feltornassza magat 125-250-rol). Hat, megse volt olyan jo otlet, mert
>>> most maradt utana ket felarva gyerek es egy ozvegy mikor a varosban
>>> tulsaccolta a sajat kepessegeit es a motort, beleallt egy teherauto
>>> hatuljaba...
>>>
>>> Lehet hogy ha 14 evesen mar robogozott/simsonozott volna, 16 evesen
>>> 125ccm-es jogsival kozlekedett volna akkor jobban fel tudja merni mire
>>> is kepes sajat maga (na meg a fizika) de ez mar spekulacio...
>>>
>>> 2011/10/10 vajk fekete :
>>>> kicsit sem :-(
>>>>
>>>> nem hulyegyerek apucitol kapott gepen volt. sajat melojaval megkeresett penzbol vette. es nem otthon lakva, anyu hutojebol kajalva sporolva, hanem miutan megvette a sajat hazat a napi nemnyolc ora meloval keresett penzbol.
>>>
>>>
>>
>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list