[elektro-etc] nem VW TDI de autos tema

charles.hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Oct 9 14:03:18 CEST 2011


Rutinpalyan , oktataskor ha a tanitvany erre a hatsofek - alapjarat kombinaciora raerez , akkor mar joforman barmit meg tud csinalni a rutinpalyan , mert a motor egyensulyozando szerkezetbol stabil platformma valik .
Robogon nem igazan eros a dolog - talan a nagyon eltero szelessegu gumikkal szerelt mociknal jelent valamit (vagy a japoknal , mert az o gepeiken a felegyenesedesi hajlam mindig joval erosebb)

Bye
dexter

Sent from my HTC

-----Original Message-----
From: Szali Sandor <szali.sandor at gmail.com>
Sent: Sunday, October 09, 2011 10:57
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] nem VW TDI de autos tema

charles.hoss wrote:
> Kivancsi lennek hogy hogyan nem bologat , ha ilyen ballonos gumik
> vannak alatta.
> Egyebkent a bologatast nem csak az orr magassaganak vagy a kaszni
> uttal bezart szogenek valtozasa jelenti - a sulypontvandorlast is ide
> lehet sorolni hiszen  valtoztatja a sulyelosztast a ket tengely
> kozott.

azt irtam, amennyit az abroncs enged, majdnemhogy annyi a rugozasa,
meg a pilota seggen a zsir :)

sulypontvandolasrol nem irtam, csak hogy optikailag mi latszik


Fuzesi Arnold wrote:
> Egyebkent motornal marha erdekes huzva a gazt, nyomva a hatso feket
> elkepesztoen lassan lehet haladni, es brutalisan labtartoig
> bedonteni. Allandoan fel akar egyenesedni, a forgatonyomatek a hatso
> tengely korul az elsot nyomja a foldhoz durvan, es all vissza
> egyenesbe.

ez hogy van?
ha ugyanazt fekezed mint amit hajtasz?
bringanal gondolom erezni hogy konnyebb nagyon lassan menni vagy meg is 
allni ha kicsit fekezed es ugy hajtod.
De nem csak az egyensulyozas miatt?





More information about the Elektro-etc mailing list