[elektro-etc] benzinmotor kicsit másképp

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Fri Oct 7 19:34:30 CEST 2011


Saabnak volt valtozo kompresszioju blokkja nemreg.(billegett a blokk a fotengelyen, de nem ciklusonkent az igaz) Gondolom a pohartartok megoltek.:) De otletes volt.

Arnold
Sent from Iphone


On 2011.10.07., at 16:43, vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> wrote:

> a hajtokaros megoldasnak van egy par hatranya. a fo hatranya, hogy a dugo pozicio-fotengely szoghelyzet osszefugges szinuszos, es nem befolyasolhato. hatasfok szempontjabol viszont tok jo lenne, ha tetszoleges osszefugges megvalosithato lenne.
> 
> erre csinaljak ezeket a programpalyas cuccokat, mert a palya alakjaval frankon lehet allitani mindent. ki lehetne egyenliteni a nyomatek lukteteset, hatekonyabba tenni a kompressziot, stb. 
> 
> viszont a valosagban olyan eszkoz, amiben 50kW linearis hajtason menne at, es tartosan mukodik, kb csak a hidraulikaban van. gorgon sem megy at sehol komoly uzemi teljesitmeny. 
> 
> ezert ezekbol sosem lesz mukodo termek. ugyanez a tortenet a csodalatos magyar stringbike-al is.
> 
> vajk
> 
> 
> ________________________________
> From: Horváth Péter <justicefriend at freemail.hu>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Friday, 7 October 2011, 15:24
> Subject: Re: [elektro-etc] benzinmotor kicsit másképp
> 
>   2011.10.07. 11:36 keltezéssel, Fekete Róbert írta:
>> 
>> http://www.youtube.com/watch?v=YzBgoDeY3Ws&feature=related
>> 
>> nagyon ötletes szerkezet, kérdés hogy a dugattyú hornya mennyire bírja
>> 
>> 
>> 
> Ez még a wankel-motoroknál is kevesebbet bírna. Talán 
> "egyszerhasználatos" motornak jó lenne, pl holdrakétába, vagy 
> robotrepülőgépbe vagy akármibe tartalék motornak :)
> Szerintem a csapoknak a vége nagyon gyorsan laposra kopik, és egyre csak 
> nő a surlódás. És akkor már kopogni, zörögni is fog rendesen. Talán 
> annyit bír munkaütemben, mint egy géppuska zárszerkezete.



More information about the Elektro-etc mailing list