[elektro-etc] VW TDI - nyomatek
Ferenc Valenta
ferenc.valenta at gmail.com
Wed Oct 5 22:08:13 CEST 2011
Várszegi Péter wrote:
> Az nem lehet, hogy itt többen napi szinten vezetnek jósok fajta dízelt
> és esetleg igazuk van?
Miert, a sokmillio ember meg azert veszi, hogy ne vezesse utana? :)
Nem ertem ezt a fajta ervelest.
Ha a statisztika a lenyeg, hogy hany hozzaerto veszi az egyiket
vagy masikat, akkor itt a listan a benzin nyer mindenhol mashol a dizel.
Es lehet gondolkozni, hogy miert ennyire eltero a lista velemenye a
vilag tobbi reszetol...
> A környezetvédelem oltárán fel lett áldozva mint a fogyasztás mint az
> alsó fordulaton a nyomaték.
Nem azt mondom, hogy ugyanolyanok, mint regen, mert en is erzem
hogy valamivel gyengebbek lettek. De meg mindig sokkal jobb, mint
egy hasonlo benzines. (Vagy kulonosen, hasonlo FOGYASZTASU benzines)
> már elektronikus modern gép, amit fel lehet húzni 200 lóig, a fogyasztás
> egy dekával sem csökkent, viszont a motor 1800-ig halott, utána megy
> mint a veszedelem, de addig.
Jujj, 1800-ig porgetni kell? Ember, Hondanal 4500-nal kezdodik az elet!
Erzed a kulonbseget? Mirol beszelunk egyaltalan?
> Egy régi td autóból átülve az emberek nagyrésze más sem csinál csak
> lefullad az új dízelekkel.
Ja, meg eletveszelyes vezetni a turbo karakterisztikaja miatt.
> Ettől még meg lehet tanulni vezetni őket és egy átlag autósnak jók.
Meg is kene, mielott fikazzatok... Erdekes, en soha nem fulladok le veluk.
Benzinessel a nyaron sikerult nehanyszor.
--
Valenta Ferenc <ferenc_valenta at mentor.com> Mentor Graphics ANBU Hungary
"My love is REAL, unless declared INTEGER"
More information about the Elektro-etc
mailing list