[elektro-etc] VW TDI - nyomatek

charles.hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Oct 4 08:42:09 CEST 2011


Igen , ilyesmire szamitottam. 
Mintha valami keplet alapjan a loero*k=ossztomeg alapon szamolnak az autokat tervezeskor - ami egy kihegyezett , kelletlen blokk esteben nem ad kellemes vezetesi elmenyt es mivel kenytelen vagy "korbeautozni" a hibakat - visszakapcsolni , porgetni stb - gyakran nem is ad jo fogyasztast , mert osztonosen is kivul fogsz autozni a normal cikluson - mert ott kelletlen , kenyelmetlen az auto.
Bye
dexter

Sent from my HTC

-----Original Message-----
From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
Sent: Tuesday, October 04, 2011 8:29
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI - nyomatek

Az 1.6 HDi 90 vagy 110 loeros, 240 Nm. Amugy a Picasso 1.6 HDi
ugyanaz, mint a Focus-ban, C-Maxban az 1.6-os motor, a Ford csinalta
2003-ban. Amugy a C-Maxban sem volt meggyozo, az is elegge darabosan
mozgott vele.

A 2 literes TDCi meg 2000-ben keszult, 90, 115 es 130 pacis
valtozatokban, es 280 Nm-t tud csucsban.

Best regards,
Andy

2011/10/4 charles.hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> Egyebkent a katalogus adatok alapjan a picasso legalabb olyan "eros,nyomatekos" mint a ford es van benne mondjuk meg egy fokozat ?
> Ez a leggyakoribb gondom a hegyezett blokkokkal. Rovid elettartam , nagyobb fogyasztas , nehezebben vezetheto - mikozben papiron jol mutat minden adata.
>
> Bye
> dexter
>
> Sent from my HTC
>
> -----Original Message-----
> From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
> Sent: Tuesday, October 04, 2011 7:37
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI - nyomatek
>
> Mi a regi es mi az uj dizel?
>
> Pl. 1.6 HDi Picassoban halott a motor turbonyomas nelkul. Egy
> savvaltas, elozes ugy nez ki, hogy visszakapcsolas, padlogaz, elszamol
> az ember magaban haromig, majd egyszercsak hatbavagja az ulestamla. A
> 2.0 TDCi Mondeo azert korantsem ennyire doglott, a 2.2-rol nem is
> beszelve. Kilora hasonlo meretu kasztni mind a ketto, es a ket motor
> is kb. ugyanakkor keszult, talan a TDCi kicsivel regebben.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2011/10/3 Várszegi Péter <varszegi at kapos-net.hu>:
>> Jópár új dízelt vezettem már és a amíg nem megy a turbó egy nagy fos
>> mindegyik amit használtam, használok.
>> A új benzinesekhez képest nem tudom, de korábbi dízelekhez képest ezen téren
>> nagyot léptek vissza, fogyasztásuk semmivel nem jobb, ami jó az a 2000
>> fordulat feletti nyomaték és a lóerő amit feltornásztak becsülettel, de 2000
>> alatt a gyári teljesítményük felét sem tudják leadni.
>> Pl. egy WV 2.0 pdi 1400-es fordulat 43kW 2000-esen még mindig csak 78kw
>> De a tapasztalat is ezt mutatja.
>> Itt fent van egy csomó görbe
>> http://www.atc.hu/chiptuning
>
>
>




More information about the Elektro-etc mailing list