[elektro-etc] hasznalt Mercedest vennek

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue Jun 14 11:32:56 CEST 2011


Nomeg szivobenyas turbodizelhez sem jo osszehasonlitas.
Sokat emlegetem h a szivo 3.0 V6 24V 2 tonnas automata valtos  Lancia-val siman 
annyibol jarkalok el mint a hasonszoru súlyú szagú erejű dizelek - varoson kivul.
(8-11)

Pedig ez a motor messze nem a takarekossagarol hires, és a kaszni CV-je is ritka 
rossz. (mondjuk van leszorító erő nagy sebességnel rendesen, olyan légterelők 
vannak a hátsó lengőkarokon, hátsó hídon, hogy csak néztem először, h mi az a 
rettenet. :) Valamit valamiért...)

A.
On 2011.06.13. 12:32, potyo wrote:
> 2011. június 13. 11:40 Fekete Róbert írta,<frobi at harden.hu>:
>
>> hogyne
>> nagymaminak meg a mazsoláknak akik 50 helyett 30 al mennek az úton és ezzel
>> a sebességgel árkon bokron piroson gyalogoson keresztül is mennek
>>
>> de aki egy icipicit is dinamikusan vezet, próbálván nem akadályozni a többi
>> közlekedésben résztvevőt ott a kicsi ccm es autó csak hátrány
>> van családba 1.4 16v benyás..városban anynit eszik mint az én dieselem
>> kimész országútra többet mint az én dieselem ( 100 as átllegtempó),
>> autópályán meg kb dupláját (130-140)
>>
>
> Kisköbcentis benzinest hasonlítva a nagy dízelhez nemcsoda, hogy ez jön ki.
> Én nagyköbcentis benzinesekre reagálva írtam a dolgot. Az lehet, hogy a nagy
> benzines autópályán nem enne (jelentősen) többet, mint a kicsi, főleg ha
> valami értelmes áttételezésű váltó is van alárakva és nem forog
> 4500-at150-nél, de azért városi használatnál jelentős a kis motor előnye.
>
> Az, hogy valaki nem tudja a forgalom ritmusát tartani, szerintem nem annyira
> motor, hanem inkább sofőrfüggő. Akinek be van adva, hogy 70-nél ötösbe kell
> tenni a váltót, azzal akármit csinálsz, az át fogja rakni, és persze, hogy
> nem gyorsul, főleg ha még emellé a gázpedált is csak leheli.
>
>
>>
>> szóval nem látom az előnyét , biztos én vagyok a vak :)
>> max ott hogy a benyás autók olcsóbbak mint a dieselek és annak aki csak
>> nyáron veszi elő az autót így évi 2e km -t megy jobban megéri a kis ccm
>> járgányt venni
>>
>> és a röhej az hogy alapvetően mindegy hogy benzin vagy diesel, nagy ccm ben
>> az sem fogyaszt sokkal többet ( na persze 3L es benyás az már igen )
>
>
> Mi a nagy köbcenti, ami még nem fogyaszt sokkal többet? És mennyi az a nem
> sokkal több? Szerintem épp a hétvégi sofőrnek mindegy, aki meg sokat megy,
> annak inkább lényeges a lehető legalacsonyabb fogyasztás.
>



More information about the Elektro-etc mailing list