[elektro-etc] hasznalt Mercedest vennek

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Jun 13 11:50:15 CEST 2011


ebben van valami .
multkor egy nagycsirket javitottunk egy baratommal (talan 5.7-es v8-as
cherokee .
negy lehuzott hengernel meg stabilan tartotta az alapjaratot a
szamitogep . ket lehuzott hengerrel meg dinamikusan gyorsitott - egy
atlag autobol atulve nem erzodtt gyengenek .
a hibajelzest a fogyasztasmero adja egyedul - ha valami nem tokeletes
, akkor elkezd emelkedni .

bye
dexter


2011/6/13 Karoly Kovacs <koka55 at kabsi.at>:
> Egy ausztral baratomtol kerdeztem egyszer, hogy minek nekik a 4-5 literes
> jarganyok.
> Azt mondta - es ebben maximalisan igazat adok neki -, hogy ha ott egy csalad
> elindul kirandulni, csaknem mindenutt olyan teruleteken kell athaladniuk,
> amelyek szinte teljesen lakatlanok. Es ha ott egy 1600-os, negyhengeres
> motor egy hengere leall, akkor az eletveszely, mig ha ezt egy marha nagy
> motor minimum 6 hengere kozul teszi egy-ketto, attol meg siman el lehet
> valahogy lavirozni a kovetkezo lakott helyig.
>
> Karoly
>
> On 13.06.2011 11:19, Fekete Róbert wrote:
>>
>> bizony bizony
>> azokkal lehet igazán normálisan autózni
>> nem hülyék az amerikaiak ilyen szempontból a nagy ccm es benyásokkal
>> bár ha jól rémlik oda is gyűrűzik a kis ccm es hülyeség...
>>
>> de dieselre aztán pláne igaz 2500-3000ccm nyomatékból indul, és városba a
>> turbó fel sem pörög szinte mert minek, hiszen akkora nyomatéka van hogy
>> simán váltasz alapjáraton 3-as ig
>>
>>
>> 2011-06-13 11:02 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
>>>
>>> Mondjuk en sem gondolkodom 2000ccm-nel kisebb dizelben, mert
>>> ertelmetlennek
>>> latom...egyre jobban kacsintgatok a 2500-3000 fele...
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list