[elektro-etc] BKV kontra vidék

Kovács József kj at faldeko.hu
Thu Jun 2 13:57:30 CEST 2011



2011.06.02. 11:13 keltezéssel, vajk fekete írta:
> csak azok a varosok a mi fogalmaink szerint nem neznek ki varosnak.

> hogy nezne ki budapest, ha a belvarosban 6 savos autopalyak mennenek, meg 8
> emeletes parkolohazak lennenek?

Nem kell annak az autópályának látszani...
Kilométereket mehet a föld alatt toronyiránt.
Hisz a célja csak a nagy ugrások gyorssá
és akadály mentessé tétele.

Parkoló szintén elfér a föld alatt ill. a
parkoló ház külseje miért ne lehetne környezetbe simuló?

+ mondtam már párszor, csak annak engednék
autót tartani, akinek van hozzá saját garázsa is.

Magántulajdont nem ésszerű közterületen tárolni.

KJ


> vajk
>
>
>
> ________________________________
> From: Kovács József<kj at faldeko.hu>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Thu, 2 June, 2011 10:08:09
> Subject: Re: [elektro-etc] BKV kontra vidék
>
>
>
> 2011.06.02. 9:11 keltezéssel, Balázs Bámer írta:
>>>> Alsó középkategóriás, középkorú autóm van, amortizációval, gumifújással
>>>> stb. 65,-Ft/km-el fut, vagyis a fenti összegből több mint 34km-t tudtam
>>>
>>> Ez nem csak helyi kozlekedesre igaz, hanem tavolsagira is.
>>
>> Azért Pesten bele kell venni, hogy az autó számára a tömegközlekedés
>> iszonyatos pozitív externália. Magyarul ha sokkal kisebb
>> áteresztőképességű lenne a tömegközlekedés, vagy nem lenne,
>> használhatatlanul bedugulna a város. Ezért kell támogatni a BKV-t.
>
> Vagy helyette kellően nagy áteresztésű főbb utakat csinálni.
> Alájuk pedig parkolókat...
>
> Mint ezt jobb helyeken is teszik.
>
> KJ
>
>> szia: Balázs
>>
>>
>>
>>
>> Ellenörizte: AVG - www.avg.com
>> Verziô: 9.0.901 / Vîrus adatbázis: 271.1.1/3674 - Kiadás dátuma: 06/01/11 18:45:00
>>



More information about the Elektro-etc mailing list