[elektro-etc] BKV kontra vidék

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Thu Jun 2 11:07:50 CEST 2011


nem. a tomegkozlekedes mindenkeppen veszteseges, tisztan gazdasagilag. minnel 
tobben hasznaljak, annak nagyobb a veszteseg. budapesten baromi sokan 
hasznaljak...

atlag europai nagyvarosban nagyjabol 1/3-1/3-1/3 a 
jegyarbevetel-onkormanyzat-kozponti koltsegvetes reszesedese a koltsegekbol. 

latszik, hogy minnel tobben hasznaljak, annal tobbe kerul a varosnak es az 
allamnak is. namost budapesten a fovaros nem ad penzt koltsegekre egyaltalan. 
neha nagy kegyesen ad beruhazasra, de annak az uzemeltetesere, karbantartasara 
mar nem.

vajk



________________________________
From: Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Thu, 2 June, 2011 6:49:00
Subject: Re: [elektro-etc] BKV kontra vidék

Na de nem pont ez jelenti azt, hogy Pesten könnyebben megél egy BKV, mint
Győrben, hisz ott rá van kényszerítve az ember a buszra, metróra, itt meg,
ha nem tetszik, biciklire ülök.
Minél jobban tele van egy busz, annál olcsóbb üzemeltetni fejenként, nem?
KI

...
> Bármelyik vidéki város nagyságrendekkel könnyebb helyzetben van mint
> Budapest.
.....
> Vidéken reális alternatíva az autó, a kerékpár és a kismotor, de
> még a gyaloglás is. Budapesten az autóhoz rengeteg türelem és tolerancia
> kell, a kerékpárhoz és a motorhoz meg némi szuicid hajlam.
...


More information about the Elektro-etc mailing list