[elektro-etc] a nap hírei
charles.hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Feb 17 15:18:57 CET 2011
Azert ketton all a vasar. Ha a te logikadat vegigviszem , akkor semmi akadalya hogy csak ket szemnyi lyuk legyen a szelvedon. Nem befolyasolhatja a biztonsagot ha eleve az ergonomiat hatrahagyva hulyen tervezik meg az autot. En folyamatosan nezelodok , biztonsaggal vezetem sokszazezer km ota a bedford , ducato furgonokat , a jeepet , ami magasabb mint a legtobb auto - megis , a kicsi , elvileg jol belathato seicentoval , streetka-val vannak ebbol problemaim.
Bye
dexter
Sent from my HTC
-----Original Message-----
From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
Sent: Thursday, February 17, 2011 15:08
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] a nap hírei
Az autosnak meg betonbol van a nyaka, hogy nem birja sem elmozditani,
sem elforditani, nem?
A Citron Xsara Picassonak is igencsak van oszlopa elol, megsem
gazoltam el senkit vele. Oda kell fordulni, el kell mozditani az
embernek a fejet, hogy lassa, amit anelkul nem latna. Ez van. Akinek
nem megy, az adja vissza a jogsijat, es nekem edesmindegy, hogy EU
alapon teszi (nem mozog a feje a nyakan), vagy azert, mert xarik bele,
hogy onnan johet egy gyalogos.
Best regards,
Andy
2011/2/17 charles.hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> Uj autok es uj , vastag A oszlopok.
> Lehet hogy holtterben volt?
More information about the Elektro-etc
mailing list