[elektro-etc] Új Focus

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Feb 14 14:20:28 CET 2011


de, azt gatolja. hatul altalaban gyerekek ulnek, ergo be van kapcsolva. 
kivetelesen haverokat szallitasz, beulnek gond nelkul. megerkeztek, leallitod a 
motort, kiveszed a kulcsot, nyulsz az ovcsathoz, szallnal ki. szolnak hogy nem 
tudnak kiszallni. valaszthatsz hogy kulcs vissza, gyujtas raad, gyerekzar ki, 
vagy kiszallsz hamar hozzafogtal, es korbeszaladsz kiengedni mindenkit.

vajk



________________________________
From: Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Mon, 14 February, 2011 11:43:16
Subject: Re: [elektro-etc] Új Focus

Azt mondták, hogy ez már gyártásban van. Külön-külön eléggé drágák, de 
kiemelték hogy csomagban már elviselhető az áruk.

A gyerekzár nem csak a bentről nyitást gátolja?


Gábor


2011.02.14. 9:02 keltezéssel, vajk fekete írta:
> nyugi, ebbol sem lesz benne a szeriaban a fele sem. kb csak az ujsagiroknak
> mutogatott peldanyokban lesz ez mind benne.
>
> technology demonstrator.
>
> Ennek toredeke van a mostani kocsimban, de mar ez is idegesito.
>
> Ha az autot bonyolultra csinaljuk, irtoztatoan muszaj lenne valami elvek 
>alapjan
> csinalni. Olyan elvek alapjan, amiket a vezeto elobb utobb meg is ert, es igy
> szamara logikussa valik az auto viselkedese.
>
> Ha fuggetlenul tervezett egysegeket egymas melle dobalnak, es az 
>osszehangolasuk
> a tesztek soran talalt "hibak" kijavitasabol all, sosem lesz egy logikus,
> konzisztens rendszer belole.
>
> Pl a mostani peugeotban
>   - kattog az iranyjelzo
>   - futtyoges szeruen csipog a tolatoradar
>   - csipog ha nyitvahagytam az ajtot
>   - halkan dallamosan csipog ha nincs valaki bekotve
>   - nemistudom milyen hagot ad, ha hivnak telefonon
>
> es ezek egy resze nemitja, masresze halkitja, hamradikresze meg ugyhagyja a
> radiot. kulon vicces, amikor elhallgat a radio, es kezdenel korulnezni hogy
> mifasz van, mire elkezd csorogni a telefon.
>
> De mondhatnam pl, hogy gombbal kapcsolhato a gyerekzar. De mivel csak egy gomb
> van, ezert ketoldalt egyforman. Es raadasul ha nincs raadva a gyujtas, akkor 
>nem
> allithato at. Tehat ha megalltal, leallitottad a motort, netan kivetted a
> kulcsot, akkor vissza kell tedd hogy felold a hatso ajtot.
>
> Latszik amugy, hogy kulcsnelkulihez terveztek, olyan a gyujtaskapcsolo, hogy 
>van
> a nulla, a bekapcsolt, es a rugos inditozos allas. nincs csak gyujtas allas.
> Tehat ha le akarod allitani a motort, akkor muszaj nullaba forditsd a kulcsot,
> amitol ugye leveszi a gyujtast, elhallgat a radio, stb. Es nem is fordithatod
> azonnal vissza, mert ugye amig fizikailag meg nem allt a motor, ha 
visszateszed
> a gyujtast, akkor megy tovabb.
>
> vajk
>
>
>
> ________________________________
> From: Acs Gabor<agabor at electrodesign.hu>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Sun, 13 February, 2011 15:54:20
> Subject: Re: [elektro-etc] Új Focus
>
> Na ezt tudja mostmár középosztályban a focus, ezt írtam.
> Állítólag ennyi okosságot még semmilyen autóba sem raktak bele.
>
>
> Gábor
>
> 2011.02.13. 15:36 keltezéssel, Pribojszki János írta:
>> A minap láttam egy klippet. BMW keccsel lassan az úton. Haladási
>> iránnyal párhuzamos parkolók. Talált egy akkora helyet ahová befér.
>> Lassít, átveszi a kormányt és beparkol. A computer.   :)
>>
>
>
>
>   _____________ NOD32 5637 (20101121) Információ _____________
>
> Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
> http://www.nod32.hu
>
>
>


      


More information about the Elektro-etc mailing list